آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

روز جهانی کودک+ روز ملی دختر

1389/7/17 8:07
نویسنده : مامان پاتمه
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

دیروز روز جهانی کودک بود.

داشتم فکر می کردم چرا یه روز اسمش شده روز کودک؟

یعنی فقط توی همین یک روزه که بچه ها دیده میشن؟؟

توی همین یک روزه که همه به حقوق ما فکر می کنن؟

و بعد به این نتیجه رسیدم که باز اگه توی همین یک روز هم فکر بکنن جای شکرش باقیه!!!

من یه کودکم. با یه دنیا ی کوچیک و زیبا. مامان و بابا برام یه دنیای شادِ شاد با رنگ های قشنگ آرزو می کنن. و دنیای من انقدر کوچیکه که با یه تاب عباسی و سرسره و الا کلنگ و یا با یه بستنی و یه ژله توت فرنگی صدای خندم توی همه جاش پیچیده میشه.

مگه ما بچه ها چی می خوایم؟

چرا برای بعضی از بزرگترا انقدر سخته که دنیای کوچولوی ما رو شاد کنن؟

دیروز به این مناسبت مامان و بابا منو بردن پارک و حسابی بهم خوش گذشت.

 

راستی امروز هم روز دختره. پس امروز هم روز منه. من یه دختر کوچولو ام که مامان و بابا بارها و بارها خدا رو به خاطر حضور من و به خاطر دختر بودن من شکر گفتن.

به همه دختر  خانوم های ناااز و خوشگل این روز رو تبریک میگم.

 

 

پی نبشت مهم:

ممنونم بابت اینکه تو انتخاب اسم نی نی خوشگلمون کمک کردین. مامانم با بررسی نظرات به این نتیجه رسید که هامان بیشتر از همه مورد توجه بوده.

البته اسم های جدید هم پیشنهاد شد. داج علی و خاله لیلا حتما همه نظرات رو می خونن. ایشالا که یه نی نی سالم و خوشگل با یه اسم خوشگل کم کم میاد بین ما

 

پی تر نبشت!!

در مورد ادامه مطلب واقعا از دوستای گلم معذرت میخوام. راستش ادامه مطلب چند تا لینک بود که مامانی برای مهسا نبشته و از قلم من نبود و ربطی به من نداشت! امان از دست این مامان که بدون اجازه من تو ببلاگم مطلب خصوصی میذاره و دوستام رو سر در گم می کنهببشخید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)