آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آویسا کوچولو

خداحافظ گرما

1392/6/30 8:31
نویسنده : مامان پاتمه
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام43079_29vfnr8_th.gif

امیدوارم حال همه خوب باشه

میلاد امام رضا (ع) با چند !!! روز تاخیر مبارکخجالت

و میلاد حضرت معصومه و روز دخمل خانوما هم با چندتر!!! روز تاخیر مبارک!خجالتخجالت! من اون روز از باباییم هدیه گرفتم. . از مامان پرسیدم مامان روز پسر هم هست؟متفکر

مامانم گفت نه!

گفتم: آخی بیچاره آوش میشه روز دختر واسه اونم هدیه بخرین تا دلش نسوزه؟؟16069_give_heart.gif

یه همچین خواهر مهربونی هستم من!!اسمایلی های جینگیلی

هنوز هم نسبت به نزدیک شدن آوش به اتاقم آلرژی شدید دارم یعنی بیچاره پاشو بذاره نزدیک اتاقم چنان جیغ های بنفشی میکشم بیا و ببین!396320_shout.gif اون شیطونم تا چشم منو دور میبینه میپره تو اتاقم بعد تا مامان میگه آویسا اومد به طرز خنده داری هر چی دستشه میندازه زمین و با خنده فرار میکنه!!55342_(69).gif 

نمیدونم چرا آوش انقدر علاقه داره هر چی دستشه بزنه تو سر من!! کلافهمامان بهم میگه باید خودم از خودم دفاع کنم میگه دستشو بگیر نذار تو رو بزنه با چیزی که دستشه بگیر اگه خواست تو رو بزنه

گاهی لج میکنم میگم اه! کاش اصلا اینو دنیا نیاورده بودینش یا مثلا میگم کاش زودتر بزرگ شه زن بگیره از پیش ما بره!! 57119_oregonian_gaah.gif

آره خلاصه بساطی داریم این روزها!83172_(11).gif

ولی مامان میگه دنیای خواهر برادری با همین دعوا ها و کشمکش هاش شیرینه!

وقتی صلح برقرار میشه من آوش رو میگیرم تو بغلم میگم قرررربون داداش کوچولوم برم Smileyیا وقتی مامان منو دعوا میکنه411619_128fs2883590.gif و آوش میدوه میاد به مامان چشم غره میره480919_angry.gif خیلی کیففففف داره.16069_give_heart.gif

تابستون داره کم کم بساطش رو جمع میکنه و بوی پاییز زیبا میاد. خوش به حال هر کی میخواد بره مدرسه. خیال باطلمن امسال مهد نمیرم به چند تا دلیل.

یکی اینکه میخوام امسال استراحت کنم تا برنامه ها برام تکراری نشه و سال دیگه با انرژی برم پیش دبستانیاز خود راضی

دیگه اینکه پارسال خیلی مریض بودم و میخوایم اگه بشه امسال زیاد ویروس تو خونه راه ندیم!استرس

و اینکه مامان میگه وقتی من خونه ام آوش آروم تره و من که میرم خیلی خیلی بهونه میگیره!از خود راضی

البته خودم که خیلی دلم میخواد برم همش میگم دلم برای خاله مرضیه تنگ شده خیال باطل سی دی مهد رو نگاه میکنم و میگم وای که چقدر دلم برای سایان تنگ شده!

خوب بریم سراغ چند تا عکس خوشششگل

برای آپلود عکس با مشکل مواجه شدیم باز مجبور شدیم بریم پرشین گیگ!! اگه عکسا باز نمیشن بگبن تا با یه سرویس دیگه آپلود کنیم!!315419_sad.gif

اول عکسای شبی که رفتیم سرزمین عجایب و من حسابی بازی کردم و خیلی بهم خوش گذشت

 

 

 

 

و چند تا عکس دیگه 538419_flirtysmile3.gif

 

 

 

 

 

با کاغذ دلستر یه پرچم واسه خودم درست کردم و اصرار دارم که وقتی سوار ماشین میشم دستم بگیرم و از شیشه ببرم بیرون3122_(14).gif گاهی هم شدیدا جو زده میشم و هی میگم ایران ایران هی هی!!! ابله

بعدش چند روز پیش به مامان گفتم مامان ببین به جای اینکه بگم میهن ما ایران! باید بگم میهن ما دلستر!!!قهقهه

توی عکس پایین پرچم میهن ما دلستر رو میتونین ببینین تو دستم!!نیشخند

 

 

 

و

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)