آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

یک ماه تا 5 سالگی

1392/8/12 8:01
نویسنده : مامان پاتمه
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جوناhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/fallsmiley4.gif

دیروز اولین بارون پاییزی توی شهرمون اومد

فکر کنم باید یه کم سبک نوشته هام رو تغییر بدم! آخه من دیگه بزرگ شدم314219_afnu1qmj1p9ox67a.gif

مثل قبلا کوچولو نیستم که مامان گاه و بیگاه ازم عکس بگیره تازه مثل قبلنا سرعت رشدم زیاد نیست که توی فاصله های کوتاه چهره ام فرقی بکنه!

داشتم فکر میکردم اینکه هربار منتظرم چند تا عکس خوشگل داشته باشم برای آپ کردن خوب نیست632021_LaieA_041.gif

چون بعضی اتفاقای ریز و کوچولو رو اگه ننویسیم زود یادمون میره!

واسه همین شاید از این به بعد پست های  بدون عکسمون بیشتر بشه

چند هفته ای هست که از بابایی پول تو جیبی دریافت میکنم696317_Just_Cuz_13.gif مامان و بابا میخوان مدیریت پول تو جیبیم رو یاد بگیرم. دیروز ماهگرد تولد من بود و چون اول هفته هم بود بابایی پول تو جیبیم رو به مناسبت تولد بهم بیشتر داد.32717_dance3.gif البته الان به قول بابا بیشتر پول تو قلکیه!703419_teehee.gifچون من تا میگیرمش میندازم توی قلکم و میگم میخوام پولهام زیاد بشه تا باهاش یه چیز خوب بخرم! حالا این چیز خوب چیه هیشکی نمیدونه!703419_teehee.gif

استعدادم توی موسیقی هر بار باعث میشه مامان ذوق زده بشه. هر جلسه که از کلاس میام خونه خاله توی کتابمون یه آهنگ جدید رو علامت زده تا کار کنیم و من معمولا همون روز اول همه نتها رو از تمرین سرکلاس حفظ شدم و میزنم! از خود راضینت خوانیم خیلی قوی شده. 176719_47b20s0.gif

حروف انگلیسی رو هم هر جا میبینم با سواد موسیقیم میخونم!! 19482_eva.gif

مثلا هر جا حرف G باشه سل میخونم! یا BBC رو بی بی دو میخونم! 81872_ghayem.gif

یه بار به مامان گفتم من بلدم بنویسم لالا و براش نوشتم AA!!خنده

یه روز دیگه هم یه کاغذ به مامان نشون دادم گفتم ببین نوشتم ای بابا!! و روش نوشته بودم Aبابا!! 6322_bi_dandon.gif

الفبای فارسی و انگلیسی و موسیقی و همه رو قاطی کردم اصن یه وعضی!! آخ

چند شب پیش با خاله و امیر (پسر خاله ام) و زهرا (دختر داییم) به همراه مامان رفتیم نمایش گنجشک قویتر از فیل است رو دیدیم. خیلی شاد بود و من خیلی لذت بردم توی خونه داستان رو برای بابام تعریف کردم.از خود راضی

اینم عکس من و زهرا با کاکلی نقش اول نمایش.

 


فقط یک ماه تا 5 ساله شدنم موندهخیال باطل

 

 

خیال باطلچقدررررررر زمان زود میگذرهخیال باطل

پسندها (3)

نظرات (0)