آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

22 ماهه شدم

1389/7/11 7:36
نویسنده : مامان پاتمه
186 بازدید
اشتراک گذاری

سر نبشت: از طرف مامان بابت تبریک های تبلدش خیلی خیلی تشکر می کنم بوووووووووووس

 

 

سلااااااااااام

تبلد تبلد تبلدم مبارک

مبارک مبارک تبلدم مبارک

22 ماهه شدم. و شمارش معکوس تا 2 سالگی کم کم داره شروع میشه.

اینم یه عکس جدید ، که من اسمش رو میذارم یه دستاورد تازه! ولی از نظر مامانی این چیزی جز یه خرابکاری تازه نیست!!

خدا میدونه روزی چند تالیمان آب به خورد مامان میدم!!!

اینم چند تایی عکس که از مفاسرتمون جا مونده بود:

گرگان (قرآن) خوندنم

وقتی مامان میگه ژست بگیر این کارو می کنم:

و وقتی دیگه حوصلم رو سر میبره و هی میگه ژست بگیر این کارو می کنم!!!

 

و اما موضوع دیگه اینکه داج علی من بابایی هاتف معرف حضور خیلی از شما هستن. تا 2 هفته دیگه نی نی شون به دینا میاد. و داج علی از من خواسته تو ببلاگم از دوستای خوبمون یه نظر خواهی راجع به انتخاب اسم نی نی داشته باشیم. چون ببلاگ هاتف خیلی بخته که آپ نشده.

نی نی قند عسلمون یه گاگا پسره. و اسامی زیر رو مامانی و باباییش انتخاب کردن و می خوان نظر شما رو بدونن که کدوم بهتره

 

1-      هامان  - یعنی مشهور -  وزیر اخشویروش (خشیارشا) -فراوانی ۲۷۶

2-      هومان - یعنی دارنده‌ی روح خوب و نیک اندیش - فراوانی ۳۶۶۸

3-      یوسف- (عبری)  به معنی «خواهد افزود» - فراوانی ۲۳۸۴۸۳

4-      ایلیا - (عبری)  به معنی خداوند خدای من است - فراوانی ۲۰۳۶۹

 

لطفا بگین کدوم اسم قشنگ تره یا اگه اسم قشنگ دیگه ای تو نظرتونه بنویسین.

مامان من هم این اسم رو از همین جا پیشنهاد میده: حامی یعنی حمایت کننده، پشتیبان  - فراوانی ۱۰۱۵ و البته بین اون ۴ تا اسم هامان رو انتخاب میکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)