آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

هدیه پیش از موعد و مامانی ذوق زده

1389/5/16 13:43
نویسنده : مامان پاتمه
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

چند روز دیگه سالگرد ازدباج مامان و باباس. البته من سر موقش میام و تبریکات خودم رو خدمت مامان و بابا عرض می کنم ولی موضوع از این قراره که بابایی هدیه سالگرد ازباجشون رو جلو جلو به مامان داده و الان مامان به شدت ذوق زده است!!

هدیه یه دوربین دیجیتاله که مامان خیلی دلش می خواست. حالا دیگه مجبور نیست با هندی کم عسکای بی کیفیت از من بگیره و باسه همین خیلی خوششاله!

این ابلین عسکیه که با دوربین مذکور از من گرفتن. البته عسک در تاریکی مطلق گرفته شده.

 

دیروز با باباحاجی و خاله حمیده و دایی ها رفتیم پیک نیک. جای شما خالی خیلی خوش گذشت. این عسک من و ماشین جدیدمون!

اینجا هم دارم چرخ های ماشین رو قبل از حرکت چک می کنم!

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

و اما این عسک مربوط به خراب کاری امروز صبح میباشد!! می خواستم برای نی نی ماکانی بپزم!!

مامان بعد از دیدن صحنه با عصبانیت پرسید کی اینکارو کرده؟

من با یه لبخند ملیح گفتم: آسا جیگر!

مامان در حالی که با عصبانیت داشت ماکانی ها رو جمع می کرد گفت: حالا دیگه کی اینا رو می خوره؟؟

و من فورا گفتم: سوپ پز، آسا می خویه!!! (سوپ بپز آویسا می خوره!)

مامان نمی دونست بخنده یا گریه کنه!!!

پی نشت: این پست برای بار دوم نوشته میشه!! چون درست در لحظه ای که مامان ثبت مطلب رو زد دکمه محافظ کامپیوتر توسط من زده شد و همه چیز پرید!!!

پی نشت 2: منتظر عکسای گوشجل و با کیفیت باشین!!

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان محیا
16 خرداد 90 8:56
سلام. چه دختر نازی دارین خدا ببخشه بهتون