آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

آویسا جهانی میشود

1389/3/16 8:13
نویسنده : مامان پاتمه
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!  گفته بودم شاید موضوعی پیش بیاد که مامان دلش نیاد ننویسه!!!

kitten

این عکس قدیمیه منو خیلی از دوستای وبلاگیم میشناسن و خیلی ها دوستش دارن. یه روز مهسا (دختر خالم) تعریف کرد که  توی مدرسه عکس منو بک گراند گوششی یکی از دوستاش دیده!!! با تعجب میره ازش می پرسه این عکس تو گوشیت چیکار می کنه؟ و اونم میگه  از این پوستر نی نی خوشگلاست از اینتر نت پیداش کردم و خلاصه مهسا میگه  این عکس دختر خالمه و تا بقیه عکسامو نشون نمیده اون باور نمیکنه!!pardon.gif

اتفاق مشابهی رو هم دایی حسین تعریف کرد که تو گالری موبایل یکی از همکاراش عکس منو میبینه!!

و حالا یکی از دوستای خوب وبلاگمون  (خاله نگار جونم ) بهمون خبر داده که یه ایمل از این گروه های اینترنتی که همیشه ایمیل میفرستن برای عمه اش اومده که عکس منو به عنوان زیباترین بچه سال 2010 براش فرستادن!

دیگه دیگه!!! جهانی شدیم رفت!!

 http://sheklak4web.blogfa.com//post/352

اینم چند تا عکس جدید:

توی اتاق مهسا جون:

توی حیاط خونه خاله اینا:

یه خواب معصومانه و کودکانه خونه مامان جون شیرین:

پی نبشت: روز مادر به مامان یه هدیه قشنگ دادم! برای اولین بار اسمش رو صدا کردم و گفتم پاططه(فاطمه)!!! مامان هم برای گرفتن این هدیه کلی ذوق کرد.

پی تر نبشت!!!: ما نمیدونیم آیا واقعا برای انتخاب زیباترین بچه دنیا معیارها و اصولی وجود داره یا نه! و نمیدونیم این فرستندگان این ایمیل از چه منبعی این حرف رو زدن و اصلا نمیخوایم با این پست بگیم که من زیباترین بچه دنیا هستم!! من فقط می خواستم این موضوع رو ثبت کنم! بالاخره حتما یه گروه این عقیده رو داشتن که این حرف رو زدن دیگه!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)