آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

آویسای یک سال و نیمه

1389/3/12 8:38
نویسنده : مامان پاتمه
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.Smiley.svg

Gnome-face-kiss.svgHappy Birthday To MEGnome-face-kiss.svg

دیروز 18 ماهه شدم.718smiley.svg

یک سال و نیم از عمرم میگذره! شاید کم به نظر برسه!! ولی تو این مدت خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی چیزا یاد دادم!!!Smiley kabelsalat.gif تعجب نکنید! خیلی چیزا به مامان و بابام یاد دادم! 

یادشون دادم چطور میشه آدم از خیلی چیزا که دوست داره به خاطر اونی که دوست تر داره بگذره!SMirC-love.svg

یادشون دادم چطور تو اوج عصبانیت میشه به یه شیرین کاری خندید!Gnome-face-devilish.svg

و خیلی چیزای دیگه! SMirC-spent.svg

خدا رو شکر که جمع سه نفره ما خوش بخته.Aime.svg

دیروز رفتیم درمانگاه! اون خانوم مهربونه که دوستم بود نبودش و یه خانومه دیگه  منو دید. گفت همه چیزم عالیه و مامان که نگران بود به خاطر از شیر گرفتنم وزن کم کرده باشم خیالش راحت شد. وزنم 11 کیلو و 800 گرم و قدم 86 سانتیمتر بود. Emblem-cool.svgبهدش واسکن زدم خیلی دردم اومد و تا جایی که تونستم جیخ کشیدم .Smiley green alien whaaa.svg

از ظهرش انقدر پام درد میکرد که همش یه گوشه دراز کشیده بودم و با مظلومیت آخ آخ میکردم!Face-crying.svg به جای واسکن اشاره می کردم و میگفتم گاگا جیز!! ( آقا جیز زده!) Gnome-face-angry.svg دیشب هم یه کم تب کردم و تو خواب هزیون گفتم!!Face-confused.svg

چند وقتی هست که همراه با مامان دعا میکنم! دست های کوچولوم رو میگیرم بالا و به مامان گوش میدم که مثلا میگه: خدایا همه بچه های مریض رو شفا بده.

بعد من فوری میگم : آمینGnome-face-angel.svg

گاهی وقت ها هم تو طول روز یه موقع مامان میگه خدایا شکرت من فوری میگم آمین!

میخواین براتون دعا کنم؟ گیراییش رد خور نداره ها!!Face-espiegle.svg

چند روز هست که کلمه سلام رو یاد گرفتم! قبلا فقط دستم رو بالا می بردم حالا همراه با این حرکت میگم: دَلا

گاهی هم تو خونه راه میرم و به همیه بسایل خونه  سلام میکنم!!Face-espiegle.svg

یه چایی خوری شدم که مامان نمیتونه هیچ جوری جلوم رو بگیره!! دیروز خونه مامان جون همین که چشمم به چایی افتاد از کنار مامان به سمت چایی دویدم و به مامان گفتم: تای! بدو! بدو!  (چای! بدو)Face-grin.svg

نمیدونم چرا مامان غش کرد از خنده!Face-smile-big.svg

خلاصه که روز به روز شیرین تر و خوردنی تر میشم  و بابایی همش میگه دیگه وقتش رسیده تا بکشمت و بخورمت! Smiley green alien droling.svg

در مورد فرهنگ لغاتم مامانی رسما اعلام میکنه که کم آبرده و نمیتونه همش رو بنویسه! حالا این تعداد که نبشته بخونین!!SMirC-wtf.svg

عسک جدید داشتیم ولی مامان موفق نشد بریزه روی کامپیوتر!! ببشخید!SMirC-shy.svg

آپ بعدی هم انشاالله بعد از امتحانای مامان Smiley green alien disapointed.svg(مگه اینکه اتفاق مهمی بیفته که مامان دلش نیاد ننویسه!)Face-glasses.svg

 

راستی تولد حضرت فاطمه رو به همه مامان های مهربون و خانوم های خوشتل و کسایی که اسمشون فاطمه است تبریک می گیمGnome-face-kiss.svg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)