آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

گردش در پارک نیمه کاره

1389/2/5 7:56
نویسنده : مامان پاتمه
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

روز جمعه حوصلم خیلی توی خونه سر رفته بود و همش نق میزدم! یه بارم که بابایی نمیره سر کار همش میشینیم تو خونه!!!! خلاصه عصر نق نق های من نتیجه داد و نشستیم تو ماشین تا یه گشت بی هدف بزنیم و یه بستنی میل کنیم!!

بابایی گفت یه پارک دارن خارج شهر میسازن هنوز تموم نشده ولی قشنگه بریم اونجا یه کم قدم بزنیم؟ ما هم موافخت کردیم و خلاصه رفتیم. هنوز خیلی مونده تا پارک بشه ولی هوای خوب نزدیک کوه حسابی سر حالمون آورد.

اینم چند تا عکس از پارک نیمه کاره.

باد میومد موهام پریشون شده!!!

اینجا یه کم گل پیدا کردیم!!

دارم به آینده فکر میکنم (تریپ تفکر!)

لکه روی شلوار مربوط به بستی قیفی که ذکر شد!!!

دیدن یه همچین صحنه ای اونم توی پارکی که هنوز راه اندازی نشده واقعا تاسف آوره!!!! تصقیر آدم بزرگاست که این چیزا رو به ما آموزش نمیدن!!!

 

راستی در مورد خوابم بعضی ها میخواستن بدونن دیگه میخوابم یا نه!!! حدود ساعت 9 بهم شربتی که دکتر تجبیز کرد رو میدن که شنیدیم به شدن خواب آوره! ولی من تا ساعت1-12  به شدت هر چه تمام تر شیطونی میکنم!!  قبل از خواب انقدر روی تخت بالا پایین میپرم و ورجه وورجه میکنم که مامان و بابا هاج و باج میمونن من این همه انرژی از کجا  میارم!

بابایی میگه این شربت تقلبیه! چون انگار واقعا اثر معکوس داره! ولی تو طول شب کمتر بیدار میشم. (حداکثر 6 بار)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)