آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

تبلد یکسالگی ببلاگ

1389/2/7 7:15
نویسنده : مامان پاتمه
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام.حال دوستای گلم چطوره؟

 

امروز تبلده! اگه گفتین تبلد کی؟  تبلد ببلاگم. ببلاگم یک ساله شد. یک ساله که مامانی داره خاطراتم رو یاد داشت میکنه. یک سال پر از اتفاقای تازه . خوشحالم که توی این یکسال دوستای خوبی مثل شما پیدا کردم. و ممنونم که با نظراتتون من و مامان رو دلگرم کردین.

گاهی که با مامانی میریم آرشیو مطالب قبل رو میخونیم خیلی کیف میکنیم!  این اولین عکس منه که توی وبلاگ گذاشتم 

 و این یکسال بعدشه! چخد بزرگ شدم تو این یکسال.(دارم به افق های طلایی آینده نگاه میکنم!!!)

 

 راستی فردا هم تبلد زهرا کوشمولو دخمل داییمونه. دوساله میشه. زهرا جونم تبلدت مبارک، خانم کوشمولوی مهربون.

 

این روزا تا یکی اذیتم میکنه اخمام رو میکشم تو هم و با یه حالت قشنگی میگم: نکوووووون!!!

هر چی مامان میگه بگو نکن! من باز میگم نکووووون!!  و همه غش میکنن از خنده! هی سر به سرم میذارن تا بگم!

این یه عکس اخمالو!

من عاشق توپم. دوست دارم اینجوری بگیرمش تو ببلم! این عکس رو مامان خیلی دوست داره!  

تازگی ها وقتی مامان بابا رو صدا میزنه حمییییییییییید منم با همون لحن کشدار دنبالش میگم حمییییییییییییید!!! و باعث میشم بابایی غش و ضعف بره!!!

جدید ترین کلمه ای هم ه یاد گرفتم پر پر پر هستش!!!! که یهنی پروانه!!!!

پی نوشت: ۲ تا دندون دیگه همزمان در آبردم حالا ۱۳ تا دندون دارم! بس نیست؟ چند تا دندون باید در بیارم؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)