آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

یک روز بهاری در پارک

1389/1/31 8:13
نویسنده : مامان پاتمه
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

ابل از همه دوستام به خاطر تبریک تبلد بابایی ممنونم.

دیروز وختی بابایی از سر کار اومد گفتش که هوا خیلی خوبه و آویسا رو ببریم پارک بازی کنه. خلاصه لباس پوشیدیم و همراه مامان جون شیرین رفتیم پارک. جای شما خالی خیلی خوش گذشت کلی دنبال توپم دویدم و بازی کردم. تازه بَبَدی (بستنی)  هم خوردم. سرسره بازی هم کردم که خیلی خوشم اومد و دیگه ول کن نبودم!

اینم عسکایی که توی پارک گرفتیم.(فک کنم کیفیت پایین عکسای پارک به خاطر کم بودن شارژ دوربین باشه! مامانیه دیگه چه میشه کرد؟؟ )

این یکی رو تو حیاط خونه آقا جون اینا (طبقه پایین) گرفتم که مامانی گاهی منو میبره اونجا برای بازی.

راستی چند روز پیش مامانی دو تا جوجو برام خرید تا باهاشون بازی کنم یکیشون سبز بود و یکی صورتی. بلی خیلی زود لالا تردن و دیگه بیدار نشدن!!! حتی فرصت نشد باهاشون عسک بگیرم! مامانی تا چند روز عذاب وجدان داشت!!!

و اما در مورد چیزایی که یاد گرفتم: من مفهوم بالا و پایین رو خوب درک میکنم با اشاره به بالا میگم با

و با اشاره به پایین میگم پا!

یه میوه جدید کفش کردم که امسش هنی نی هستش!  فک کنم شما بهش میگین هندونه!! خیلی خوش مَمَزه .

این تیکه بی ادبیه ببشخید! بلی وقتی پی پی میکنم فورا میام به مامان میگم مامان پی پی اومد! اگه مامان محل نذاره میرم یه پوشک برمیدارم میام دراز میکشم و هی صداش میکنم. (مامان میگه شاید الان که این موضوع رو میفهمم بشه از پوشک بگیره منو! میشه؟؟؟ مامانای با تجربه لفطا کمک!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)