آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

بابای خوبم تولدت مبارک

1389/1/29 7:56
نویسنده : مامان پاتمه
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

امروز یه روزه خاصه.

چی؟ روز ارتش؟؟؟  نه بابا!!!

تبلد باباییمونه. 

هوراااااااااااااااااااااا بابا جونم تبلدت مبارک.


 JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

 بابای مهربونم خیلی دوستت دارم قلب کوشمولوی من  که پر از عشقه بهت هدیه میدم. مامانی به بابا گفت دختر قشنگمون که با عشق بزرگش کردیم بهت هدیه میدم!!! وااااا نگاه کنا همش از من مایه میذاره!!! 

به خاطر این که امروز بابایی تا ساعت 5 سر کار بود ما روز جمعه جلوجلو  تبلدش رو جشن گرفتیم.

 

بابایی ناهار دعوتمون کرد و بعدش هم کادویی که من و مامانی با هم خریده بودیم والبته خیلی ناقابل بود   به بابایی دادیم ولی من ترجیح دادم امروز که روز تبلدشه بهش تبریک بگم. 

این عسک هدیه مونه

از روز جمعه به خاطر این که من خیلی بد اخلاخ بودم و نخ میزدم عسکی نداریم!!!  

باسه همین دوتا عسک بی ربط میذاریم!!!  

اینم یه عسک خوشتل

این یکی رو هم مهسا جون با کلی تلاش از نیم رخم گرفت تا موهای خوشتلم رو شما ببینین!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)