آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

محل کار بابایی

1389/1/21 8:15
نویسنده : مامان پاتمه
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.give_heart.gif

بابت تبریک ها به داج علی و خاله لیلا ممنونم. پرسیده بودین بالاخره دایی درسته یا خاله. داج علی دایی منه و لیلا جون زن داییمه بلی چون باسه مامانی مثل خواهره منم بهش میگم خاله لیلا.

دیروز من به همراه باباییم رفتم محل کارش! آخه بابا جمعه هم باید میرفت و من تو خونه نمیذاشتم مامان هیچ کاری بکنه! خیلی بهم خوش گذشت همکار بابا و دانشجوهاشون کلی برام ذوق تردن ولی من بد اخلاخی تردم و بَبَل هیشتی نرفتم!!

بابایی اجازه داد به وسایل بی خطر دست بزنم:

مممم بذار ببینم باسه آزمایشمون دیگه چه ماده ای میخوایم؟؟ 

اینجام دلم باسه مامانی تنگ شده بود بهش زنگ زدم.

تلفن

دیشب یه کار با مزه تردم! بابایی داشت یه فیلم میدید ته آقاهه توش تفنگ دستش بود من رفتم فندک آپشزخونه (ته خالیه و مامان ننداخته دور تا من به فندک پر دست نزنم) رو آبردم و گرفتم رو به تلوزیون و گفتم تیو تیو بَ بَ (کیو کیو بنگ بنگ) بابایی کلی ذوق ترد و گفت باید برام یه تفنگ اسباب بازی بخره!Happy Dance

من یه مشتلی دارم و اونم اینه ته شبها خوب نمیخوابم.boredom.gif اصلا خوابم عمیق نمیشه و نیم ساعت به نیم ساعت بیدار میشم و باید حتما می می بخورم تا باز بخوابم. باسه همین مامانم دیگه خیلی اعصابش خورد شده و همش میگه دیگه باقعا نمیدونم چی کار کنم!

دیشب هم من رو توی اتاق تهنا خوابوندن  چون فک میتردن من چون حضور مامان رو حس میکنم هی هوس می می میتنم و بیدار میشم! بلی من باز هم هی بیدار شدم و مامان ته دید اینجوری هی باید توی راه باشه بره و بیاد از بسطای شب اومد پیشم خوابید!!! 

تصمیم گرفتن منو به خاطر این مشکل ببرن دکتر. مامانی گفت ازتون خواهش کنم اگه در این مورد تجربه ای دارین و میدونین باید چی کار کنه راهنماییش کنید.

پی نوشت: ۳ تا دندون دیگه در آبردم حالا۱۰ تا دندون دارم. سرعت عمل رو دارین؟؟ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)