آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

یه خبر خوش!! + شیرین کاریهای من

1389/1/19 8:19
نویسنده : مامان پاتمه
231 بازدید
اشتراک گذاری

سیلاااااااااااااااااااااااااام.http://emo.huhiho.com

امروز اومدم یه خبر خوش بدم! http://emo.huhiho.com

هاتف پسمل داییمو ته یادتونه؟ خیلی از شما با اونم دوست هستین. خبر در مورد اوناست! دارن نی نی دار میشن. هورااااااااااااا

ما انخده ذوق تردیم ته نگو. هاتف خیلی دوووست داشت یه خواهر یا یه برادر داشته باشه.

حضور این نی نی ناز ته هدیه پاک و زیبا از طرف خداست رو از ته دل به داج علی و خاله لیلا و هاتف جون تبریک میگیم.  انشاالله ته سالم و سرحال بیاد این دینا پیش ما.

اینم هدیه ما به نی نی خوشگل داج علی:

Lilypie Maternity tickers

Lilypie Pregnancy tickers

خوب حالا یه تمی هم در مورد خودم و کارهای با نمکی ته میتنم براتون بگم:girl_blum2.gif

من انخده سریع هر کار مامان و بابا انجام میدن تکرار میتنم ته دهنشون از تهجب باز میمونه!!!    دقیق به کارهاشون نگاه میتنم و بعد بلافاصله تکرار!!  مثلا با نگاه تردن به مامان کاربرد تمام بسایل آرایشش رو یاد گرفتم!!! ریمل رو برمیدارم به چمشم میمالم و رج رو به لبام!! اینم یه نمونش ته بختی مامان غافل شد رج کونه رو برداشتم به گونه هام مالیدم. چطوره بهم میاد؟؟  فک تنم یه تمی پایین مالیدم نه؟؟؟ 

رژ گونه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

بختی میگن آویسا بزرگ شو. سریع رو نوک انگشتای پام میرم بالا تا قدم بلند بشه.yes4.gif

بختی میگن قر بده دو تا دستم رو میذارم به کمرم تند تند کمرم رو میچرخونم!!

بهد از هر خرابکاری تند تند میزنم پشت دستم و میگم باااای باااای (وای وای) یا سرم رو تکون میدم و میگم : نچ نچ نچ نچ . اینجوری مامان خندش میگیره و دهوام نمیتنه!!! 

اگه  هر کس یا هر چیزی ناراحتم تنه تند تند دستم رو به طرفش تکون میدم و با عصبانیت میگم: بدی بدی . 

به برنامه های راز بقا خیلی علاقه دارم با دقت نگاه میکنم برای مامان جالبه ته هر حیوون گیاه خواری رو ببعی و هر حیوون گوشتخواری رو هاپو مینامم. توتو و ماهی هم ته سر جای خودشون. تازه وقتی هاپوها، ببعی ها رو میگیرن من تند تند با عصبانیت میگم: بدی بدی!!! مامان و بابا موندن من اینا رو از کجا یاد گرفتم!! 

بلدم دوربین فیل برداری رو روشن کنم و باهاش فیلم بگیرم!!!  یه فولدر پر از فیلم هایی ته من گرفتم رو کامپیوتر داریم!! خدا رو چه دیدی شاید فیلم ساز شدم!!!

هر جا پول میبینم دور سرم میچرخونم تا باسه خودم صدقه بدم!!

مامان میگه بابا کو؟ میگم: کا (یعنی سر کار!!) بهد میگه رفته چی بیاره؟ من میگم : پو (یهنی پول!!)

خرف زدن هم ته دیده نگو!!!

تَچی جدید ترین کلمه ایه ته یاد گرفتم اگه گفتین یهنی چی؟!!!  معنیش تو فرهنگم هست!

بهضی بختا آدم بزرگا پشت دوربین برای خندوندن ما بچه ها کارهایی میتنن ته ما به جای خندیدن این شتلی میشیم!!!!!!!!!

تعجب

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

این دو تا عکس هم ماله  تقویمیه ته برام سفارش دادن. انخده خوشتله

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

 

هی میگن جست بگیر!!! دیگه جست از این خوشتل تر؟؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)