آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

به استخبال بهار

1388/12/24 12:59
نویسنده : مامان پاتمه
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.Hello

avisa

این روزا انگار سر همه شولوغه هیشتی باسه هیشتی وخت نداره!!!  این مامانی و بابایی ما هم انگار کسی دنبالشون گذاشته تند تند داره کارهاشون رو انجام میدن.  هر از گاهی منو تبعید میکنن خونه مامان جون شیرین میخوان خونه تکونی کنن!! من ته خودم روزی 4-5 بار خونه رو میتکونم!!! مثل زلزله 7-8 ریشتری!!! Yahاگه موقعی که اونا دارن میتکونن!! خونه باشم به کارهاشون نظارت میکنم! مبادا جایی اشتباه کنن!  مثلا اگه دیدم یه کشو خوب مرتب نشده همه محتویاتش رو میریزم بیرون تا یه بار دیگه با دقت بیشتری مرتبش کنن!!! 

خونه تکونی

گاهی هم تو کارهای فنی به بابایی کمک میکنم! اگه وسیله ای چیزی دارین ته خرابه و تعمیرگاه ها هم طاقچه (یا شاید تاقچه!!یول ) بالا میذارن ته وخت نداریم بیارین خودم باستون تعمیر میتنم! لطفا به نوع نشستن تو این عسک دقت کنین!! باباییم انخده ذوخ ترده باسش!!!

تعمیرکار کوچولو

بلی خداییش من خیلی دخمل خوبی هستم! (تعریف از خود نباشه!!!خجالت) خیلی تو کارها به مامانم کمک میدم مثلا بختی میخواد لباس بشوره من دونه دونه لباس تثیف ها رو میندازم توی ماشین. و یا هر بسیله ای بگن برو بیار من فوری براشون میارم. بلی این مامان و بابا قدر منو نمیدونن همش غر میزنن!!  اونم چی به خاطر اینکه اگه از جاشون پاشن من بهشون آویزون میشم تا بللم تنن!! مگه این کار بدیه؟؟ 

خودتون رو بذارین جای ما نی نی ها. اگه شما توی شهر غول ها زندگی میتردین همه از شما بزرگتر بودن بختی آقا غوله یا خانم غوله پا میشد شما فخط میتونستین پاهاش رو ببینین چه حسی بهتون دست میداد؟؟؟ وقتی غوله راه میره شما باید با قدم های کوچولو دنبالش بدوین تا بهش برسین. نه خدایی شما راحت بودین؟ اصلا دلتون نمیخواست سبار  غوله بشین؟ 

اده آدم بزرگا یه تمی خودشون رو میذاشتن جای ما کوشمولوها همه چیز بهتر پیش میرفت!!!  مثلا مامانی هی تلبزیون روشن میتنه میگه آویسا بیا برمانه کودک ببین!!! خوووووووووووووب دووووس ندارم مگه زوره؟ کلافه بختی آدم میتونی کلی تو خونه خودش شیطونی کنه و بازی کنه باسه چی بشینه بازی بقیه رو نگاه کنه؟

اینه ته من فخط گاهی برمانه های راز بقا رو تماشا میکنم!! از دیدن هاپو ها و توتو ها ذوق میتنم.

اینم یه عسک بهاری ما هم داریم میریم به استخبال بهار! 

اینم تو گندم زار! البته بهد از درو! 

 

اینجا مامانی شکار لحظه ها ترده!! دارم به بیسکوییته میگم آماده باش میخوام بخورمت!!! خنده

میخوام بخورمت!!

 

این عسک ها رو هم یتی از خاله های مهربون باسم درست ترده دوووست داره خاله چمشک قلب

پی نبشت: عسک های این پست رو طبق راهنماییهای کی زاد جون  قلبکم حجم تردیم تا شما راحت تر ببینین. فرقی ترده؟؟

مطلب مفیدیه شما هم حتما بخونین. اینجاکلیک کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)