آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

عکس های آتلیه

1388/6/15 9:41
نویسنده : مامان پاتمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

یه مدت قبل ( فردای روزی که خونه دخمل عموی مامان موندیم) رفتیم یه جایی که مامان میگفت آتلیله!!! من که نمیدونستم باسه چی میریم اونجا رفتیم تو یه اتاقی که کلی چراغ های بزرگ بود بهدش دو تا آقاهه اومدن و یکیشون همراه با مامان و بابا  و مهسا جون هی باسه من شکلک در می آورد و یکیشون هم دوربین دستش بود هی عسک میگرفت!!

مامانی خودش که دائم دوربین دستشه من هر کار میکنم فوری عسک میگیره !! بس نبود تازه منو برده تا بقیه هم عسک بگیرن!!! خلاصه بهدش اومدیم خونه .

اینم عسک های خوشتلی که اون عمو ازم گرفت. و داج علی و خاله لیلا هم زحمتشو کشیدن و باسمون آوردن.

این یکی رو بزرگ زدن به دیوار هال و هر بخت به من میگن آویسا کو من فوری بر میگردم و بهش نگاه میکنم. تازه با آویسای روی دیوار بای بای هم میکنم!!! یه بخت فکر نکنین من خود شیفته هستمااا!!!

 


 


 

 

اینم شماره عکاسی سیمای خانواده برای دوستایی که اصفهان هستند: 6618767

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)