آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

شیطنت های من

1388/6/22 9:43
نویسنده : مامان پاتمه
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم.

من تازگی ها مقادیر بسیار زیادی شیطنت میکنم!!! راستش دلم میخواد همه جا سر بکشم و از همه چی سر در بیارم. این مامان خانوم هم که دیگه کلا امگار کار و زندگی نداره!!!! همش دمبال من راه افتاده و دست به هر چی میزنم فوری جلوی اختشافات من و شکوفایی استهدادم رو میگیره!!!

اینم چند نمونه مصور از اختشافات این جانب!!!!

اینجا میخواستم بدونم این دمسال ها تا آخرش همین شلکی هستن یا اینکه آخرش یه جور دیگه است!!!؟؟؟

اینجا هم داشتم دنبال یه سی دی میگشتم. بلی پیداش نتردم ته! مامانی اومد!!!!

بهله اینم یه اختشاف بسیار مهم!!! من تَف آپشَخونمون یه دونه سوراخ پیدا تردم!!!! این یکی خیلی ذهنم رو به خودش مشغول ترده تا مامانی غافل میشه میپرم اینجا!!!!! بلی بااااااااای به بختی ته مامانی ببینه!!!! دستامو همچین با صابون میشوره ته من میترسم از جا تَنده بشه!!!

پی نوشت: یه مدته بس ته شیطونی میکنم شب ها تو خواب هم شیطونی میکنم!!! باسه همین خواب راحت ندارم!! همش تو خواب وول میخورم و نق میزنم!!! مامانی هم ته دیده نمیتونه بخوابه همش میگه من بالاخره از بی خوابی میمیرم!! ولی نترسین نمیمیره خوب التی ته بهشت زیر پاش نیست ته!!! باهد زحمت بتشه بی خوابی بتشه!!! مده نه؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)