آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

9 ماهگی

1388/6/12 14:06
نویسنده : مامان پاتمه
143 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام.

 

دیروز تبلد 9 ماهگیم بودااااا!!! 9 ماهه شدم. واای که چخد زود زود میگذره!!!! من دارم بزرگ میشم و مامان و بابا همش زوقم رو میکنن!!

دیروز رفتیم درمانگاه باسه اینکه وزن بشم. همش 100 گرم زیاد شدم!!!! مامانی غصه داره فکر میکنه تصقیر اونه که من این ماه خوب وزن اضافه نتردم!! باسه همین امروز طی مراسمی همراه با آهنگ های ساسی مانکن و حرکات موزون صبحانه 2 برابر روزای قبل به خوردم داد!!!

دیروز بعد از درمانگاه رفتیم خونه مامان جون شیرین و من باسه این ته مامانم رو سوپرراز!!! کنم باسه اولین بار یه کوشولو چهار دست و پا رفتم!! مامانی هم طبق معمول که من یه کا جدید میکنم جیغ و داد راه انداخت و کلی زوق ترد!! بلی دوربینمون شارج نداشت تا همون موقع ازم عسک بگیره اینو امروز صبح خونه خودمون ازم گرفت بختی با کلی کلک منو مجبور کرد بازم 4 دست و پا برم!

 

دیگه اینکه میتونم خوبِ خوب دستم رو بگیرم به یه جا و بلند شم وایسم خیلی خوشششالم آخه احساس میکنم که کم کم دارم مستقل میشم!!!

 

و دیگه  اینکه مامانی بالاخره تونست به من یاد بده که چیزی که تو دستمه بدم!!! ابل بختی دستشو دراز میکرد و میگفت بده من هر چی تو دستم بود می انداختم و منم  دستم رو دراز میکردم!!! مامانی میزد زیر خنده.  بلی حالا بختی میگه بده من هر چی تو دستمه دراز میکنم طرفش بلی سفت میگیرم تا نتونه ازم بگیره!!

اینم یه شیطونی جدید!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)