آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آویسا کوچولو

حرکات موزون

1388/5/20 11:03
نویسنده : مامان پاتمه
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهلبونم.

من یه کار جدید یاد گرفتم!!

نی نای نای!!! نی نای نای!!!


البته من فقط کمرم رو تکون میدم!!! راستشو بخواین حال ندارم دستامو تکون بدم whistlingولی همین که آهنگ میشنوم شروع میکنم کمرم رو قِر دادن!!! hee heeو چون من تو این امر خیلی حرفه ای هستم!!عینک کاری ندارم آهنگه شاده غمگینه چیه و حتی مثلا با صدای مودم کامپیوتر که مامانی میخواد کانکت بشه همین حالا شروع کردم به قر دادن!!!! تعجبخجالت

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

متاسفانه از این قضیه عکسی در دست نیست!!!shame on you آخه عکس که نمیشه گرفت!! مگه اینکه فیلم بذاریم!!متفکر

آخر هفته دو سه تا اتفاق قراره با هم بیفته پس منتظر یه آپ اساسی باشین!!!peace sign

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)