آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آویسا کوچولو

8 ماهگی

1388/5/11 10:47
نویسنده : مامان پاتمه
176 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلااااااااااااام

 

تولد تولد تولدم مبارک                        مبارك مبارك تولدم مبارك

 

8 ماهه شدم. امروز تولدمه. ماماني ديروز منو برد درمانگاه و وزن شدم 9 كيلو و 650 گرم بودم. ماشالله يادت نره!! تو درمانگاه خانومه همش زوق منو ميترد هي ميگفت ناسي دخملتون خيلي ناسه دوسش دارم!!!!

كار جديدي ياد نگرفتم!! دندون هم همچنان ندارم!!

5شنبه خونه زهرا اينا بوديم.(دایی مرتضی) اينجا تازه از راه رسيديم و زهرا كه خيلي مهربونه ازم استقبال كرد!

بهدش زهرا و علي عروس دوماد شدن!! اين لباسو مامان زهرا دوخته باسش!

اينم يه عسك تكي خوشتل از عروس خانم!!

اين هم هديه‌ي خوشتل خاله ليلا باسه منه. عسكم رو چاپ ترده رو ليوان. اين عسكه مثه اينته خيلي طرفدار داره ها!!

خاله ليلا مرسي. دوست دارم.For You

اينم  يه عسك از جمعه كه رفته بوديم گردش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)