آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آویسا کوچولو

عادت های من

1388/5/4 13:23
نویسنده : مامان پاتمه
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.


 

اول از همه یه تشکر ویجه!! از خاله پارمیس گل ته باسم قالب خوشتل ساخته.Flower

 بهدشم یه تمی از عادتام بگم!!

من تازگی های به یه موضوع مهم پی بردم و اونم اینه ته خواب بسیار  بسیار مورد مهمی تو زندگی هستش!! و در پی این کفش مهم!! من جدیدا عادت پیدا کردم ته روزا کلی به مامانی حال میدم و تا ساعت 10 لالا میگنم!! بعضی وقتا هم که دیگه مامانی رو به کلی زوق زده میکنم و تا 11 میخوابم!!

 


 

البته اینی ته میگم مامانی خوشال میشه من بخوابم به این خاطر نیست ته مامانی دوست نداره من بیدار باشم و باسش شیطونی کنمااااااا نهههههههههههه اصلا!!  دلیلش اینه ته یکی دیده از عادت های منه اینه ته همین ته بیدار میشم دیده نمیذارم مامانی هیش کاری بکنه!!!! باهد همش بشینه پیش من و با من بازی کنه!! اگه هم یه کار واجب!!!! داشته باشه و بره من انقدر گریه میکنم و گوله گوله اکش میریزم که مامانی مجبور میشه زودی برگرده!!!

کلا من خیلی به مامانی و بابایی وابسته شدم دلم میخواد همش پیشم باشن مخصوصا بابایی جونم که از صبح پیشم نیست وقتی میاد همش میخوام پیشم باشه اگه بره  گریه میکنم!! آخه بابایی همش با من بازی میکنه خیلی کف میده من انقدر بلند بلند میخندم که مامانی و بابایی خودشونم خندشون میگیره و میخندن!!

یکی دیگه از عادت هام اینه که باید حتما هر روز عصر برم گردش!!!  عصر که میشه بد اخلاخی میکنم نق میزنم و هی میگم  دَدَ دَدَ!!  بهدش با مامانی و بابایی سوار ماشین میشیم و میریم گردش بیشتر بختا زودی تو ماشین میخوابم!! بعضی بختا هم دو دستی دنده ماشین رو میگیرم و میشینم!!

دو سه روزه که یه عادت بد دیگه هم پیدا تردم!! دیگه غذا نمیخورم!! هر چی مامانی باسم غذاهای خوش مَمز درست میکنه من هی میگم بوووووو و همشو میریزم بیرون!!! مامانی خیلی ناراحته !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)