آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آویسا کوچولو

مهمونی خونه خاله

1388/4/28 9:37
نویسنده : مامان پاتمه
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

5شنبه خونه خاله حمیده دعوت بودیم . همه زن دایی ها هم بودن! من 3 تا نی نی دایی دارم!! زهرا  دختر دایی مرتضی 7 ماه از من بزرگتره تازه یاد گرفته مثل آدم بزرگا راه میره!! خوششششششششششششش به حالش!

علی رو هم که دیدین!! همون ته با جغجغه زد تو سر من!!! اون 4 ماه از من بزرگتره و تم تم داره تاتی یاد میگیره!!

هادی هم پسر دایی حمیده ته 2 ماه از من کوشمولوتره!!!

  مامانی میگه جمع تردن  ما 4 تا نی نی تو یه کادر عسک غیر ممتنه!! باسه همین من دونه دونه باهاشون عسک گرفتم!!.

ببخشید کیفیت عسکا پایینه آخه نور تم بود!!!

من و زهرا:

 

من و علی:

 

من و هادی:

 

 

جمعه هم از صبح خونه مامان جون بودیم!! ما به اصرار داج علی رفتیم!!! داج علی  زیرش نزن!! خودت هی پشت تلفن به مامانی گفتی بیا وَدَرنه مامان من اصلا خیلی تَم میره خونه مامان جون!!!!!!!!

خلاصه تا عصر اونجا بودیم و عصر هم عمه عزت همه  دعوت ترده بود بریم باغشون. اونجا عسک نگرفتیم!! خونه خاله آش  پختن و تو باغ عمه عزت هم آش پختن من نمیدونم این آش چیه انقدر مامانی دوست داره!!!!

این عسکا هم مال چند روز پیشه ته بابایی باسم استخر بادیمو آب ترد و من آب بازی تردم! اولش خیلی میترسیدم و گریه تردم ولی بعدش خوشم اومد خیلی کِف داشت!!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)