آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آویسا کوچولو

یک پست تاریخ گذشته (جشن آب پاشونک)

1391/4/17 12:32
نویسنده : مامان پاتمه
336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتون باشه.قلب

مامان کم کم داره خوب میشه.هورا البته هنوز نتونسته منو بغل کنه و راه بره!! راستش این شده دغدغه من! چشمکبهش میگم کاش بخیه هات خوبه خوب بشه تا بتونی منو بغل کنی و راه بری افسوسو البته میدونم که خود مامان بیشتر از من دلش میخواد بغلم کنه و دور خودش بچرخه.قلب

من حسابی هوای مامان و آوش رو دارم.از خود راضی و مامان روزی صد بار خدا رو شکر میکنه که من انقدر تو نگهداری از بچه بهش کمک میدم. مژه

خوب بریم سراغ این پست تاریخ گذشته.چشمک

روز اول تیر ماه طبق آیین گذشتگان و نیاکان ما یه جشن برگذار میشده به نام جشن آب پاشونک که البته امروزه تقریبا فراموش شده. ناراحت

چون مامان و بابای من خیلی از این جشن های باستانی خوششون میاداز خود راضی تصمیم داشتند که این جشن رو برای من زنده کنند. هوراواسه همین روز اول تیر رفتیم توی حیاط و همراه با مامان جون و آقا جونم و مامان و بابا کلی آب بازی کردیم و خوش گذشت.هورا

البته مامان اون روز هنوز دلش چاق بود و فقط ناظر ماجره و البته عکاس بود!!نیشخند

خوب اینم چند تا عکس از این روز شاد که من کلی خندیدمخنده

 


 

در مورد جشن آب پاشونک میتونین اینجا رو بخونینعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)