آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آویسا کوچولو

آویسای 3 سال و هفت ماهه و داداشی هفت روزه!

1391/4/11 11:06
نویسنده : مامان پاتمه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام هزار تا سلام به همه دوست های خوب و مهربون و دوست داشتنی خودم.قلب

ببخشید که من انقدر دیر میام و دوستای خوبم رو منتظر گذاشتم! خجالتولی خوب عذر مامان موجه بوده و این چند روزه زیاد نمیتونست پای کامی بشینه! ولی نظرات رو اومد خوند و چشماش از محبت شما اکشی شده بود.قلبقلب

از همه شما دوستای مهربون که اینجا جویای حالمون بودینقلب و دوستای گلی که اس ام اس دادینقلب و تماس تلفنی گرفتین قلبواقعا ممنونیم. بغلماچخیلی دوستتون داریم.

دیروز 11 تیر ماه تولد 3 سال و هفت ماهگی مناز خود راضی و همین طور 7 روزگی داداش کوچولوم بود.قلب من مامان رو میبخشم که نتونست برام کیک بپزه!نیشخند

من خیلی از حضور داداشم توی خونه خوشحالم تو همین چند روزه کلی به مامان تو نگهداریش کمک دادم از خود راضیو مثل همیشه نشون دادم که دختر نمونه ای هستم.خجالت

داداشم وقتی اومد خونه برام یه ماشین کنتلُری! (کنترلی) هدیه آورد که من مدتی بود خیلی دلم میخواست داشته باشم و حسابی خوشحال شدم.خیال باطل

خوب میدونم همه منتظر شنیدن اسم داداشم هستیناز خود راضی

پس واسه خوندن جریانات انتخاب اسمش یه سر به وبلاگ خود داداش کوچولو بزنین.

هورابیاین اینجاهورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)