آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آویسا کوچولو

سه سال میگذرد

1391/2/6 11:21
نویسنده : مامان پاتمه
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب

فردا هفتم اردیبهشت ماهه. و درست 3 سال از اولین پستی که توی این وبلاگ نوشتیم میگذره! خیال باطل

3 ساله که اتفاقات خوب و بد زندگیم رو اینجا ثبت کردم گاهی اوقات وقتی مامان آرشو وبلاگ رو مرور میکنه زمان از دستش خارج میشه! خیال باطلدوست داره ساعت ها بشینه و لحظه لحظه خاطرات بزرگ شدن من رو دوباره مرور کنه! و لذت ببره. خیال باطل

فرقی نداره چه جوری! توی بلاگفا یا اینجا یا هر جای دیگه! گاهی پررنگ و گاهی کمرنگ! مهم اینه که بودیم و نوشتیم. از خود راضیوبلاگ من تبدیل شده به یه جای مهم و دوست داشتنی واسه مامان که هیچ وقت خیال حذف کردن یا حتی رها کردنش به ذهنش خطور نکرده.بازنده

وبلاگ من شده وسیله ارتباط با خیلی ها. خیلی خیلی دوستای خوب و صمیمی اینجا داریم. قلباز همه شما ممنونم.قلب ممنونم که ما رو میخونید و ممنونم که با نظرات قشنگتون خوشحال و دلگرممون میکنید. قلبماچ

این وبلاگ حتی وسیله ارتباط با خیلی از اعضای فامیل شده! از خود راضیخیلی ها که ما کمتر اونها رو میبینیم ولی من رو به خوبی میشناسن!نیشخند از همه دوست ها و فامیل های خوبمون هم که اینجا هستند ولی خاموشند تشکر میکنیم. قلب

آرشیو وبلاگ پر از خاطره های زیبا و خوندنیه. برای تجدید خاطره چند تا عکس قدیمی رو اینجا میذارم.عینک

نگاه کنین چقدر کوشولو بودم!قلبخیال باطل

 

بعد از این عکس چند روز مریض شده بودم!!!نگران

 

عکس پایین خونه داج علی ایناس.خیال باطل یادمه منو برده بودن دکتر واسه اینکه شب نمیخوابم!!!خنده

 

به مناسبت 3 ساله شدن اینجا مامان این قالب جدید رو واسم درست کرده.زبان ولی چون دلش خیلی چاق شده نیشخندنمیتونه زیاد بشینه جلوی کامپوتر و واسه همین شاید زیاد جالب نباشه! چشمک

خیلی دوستون دارم بغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)