آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آویسا کوچولو

بوی بهار

1391/1/19 13:56
نویسنده : مامان پاتمه
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم. بابت تبریک های قشنگ سال نو باز هم از همه شما ممنونم.بغلقلب

همونطور که گفتم اینجا زیاد خبری از بهار نبود! و هوا به شدت سرد بود! و این وسط بیشتر از همه به مامانی سخت گذشت نگرانچون به شدت سرماییه و من و بابا مثل اون نیستیم!! نیشخند

الان ولی چند روزه که هوا بهتر شده یواش یواش بوی بهار داره به مشاممون میرسهبغل و این وسط من خیلی خوشحالم چون مدتهاست هر چقدر از توی ماشین چشمم به پارک میافته با حسرت میگم وقتی هوا گرم شد منو بیارین پارک!!افسوس

دیروز عصر با مامان و بابا رفتیم پارک هورااون ها از قدم زدن توی هوای بهاری لذت بردندخیال باطل و من هم از سه چرخه سواری.گاوچران

 

اینم چند تا عکس خوشگل:از خود راضی

 

 

 

 

راستی بعد از مدت ها دوباره برام یه جدول کارهای خوب به دیوار زدند نیشخندکه توی تعطیلات عید پر از استیکر شداز خود راضی و چند روز پیش مامان و بابا برام جایزه اش رو خریدن که یه تخت عروسکی هستش و من به شدت عاشقشم! تشویق

 

 

به یه مکالمه بین من و مامان دقت کنین:

مکان: داخل ماشین در حال حرکت

زمان: شب 4 فروردین

-مامان چرا همه جای خیابون ها رو چلاغوری کردن؟؟؟سوال

مامان: خنده چراغونی کردند چون عیده!

الان عیده؟

الان تعطیلات عیده.

بعدا که تعطیلات عید تموم شد میگیم بازیات عیده؟؟

بازیات...... متضاد ..... تعطیلات!! تعجبقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی طهورا
19 فروردین 91 14:14
چه دخمل شیرینی دارین خدا حفظش کنه
مامان محیا
19 فروردین 91 14:20
عجب زستای خوشگلی میگیره این خوشگله. خدا نگهش داره..