آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آویسا کوچولو

خاطرات بیات شده!!!

1390/11/23 19:40
نویسنده : مامان پاتمه
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام

وای چقدر سخته انقدر از وبلاگ و دوستای گلمون دور باشیم!نگران انقدره دلمون برای همه شما تنگ شده که نگو.قلب

حال ما خدا رو شکر خوبه و هممون سلامت هستیم. از خود راضیفقط این مدت یه مقدار به دلیل وضعیت جسمانی مامان نمیومدیم نت و یه اتفاق بد هم افتاد. ناراحتاونم اینکه عموی مهربون بابایی فوت کردند.ناراحت به بابای گلم تسلیت میگیم. متاسفانه من و عموی بابایی عکس با هم نداریم که اینجا بذاریم ولی از همه شما میخوایم برای شادی روحشون دعا کنید.لبخند

 

و اما ما هر چقدر صبر کردیم تو شهر ما برف نیومد که نیومد آخ هر بار که من توی تلوزیون برف میدیدم با امیدواری میگفتم انشاالله اینجا هم برف میاد یا دستای کوچولوم رو میگرفتم بالا و میگفتم خدایا اینجا هم برف بیاد! ولی برف نیومد که نیومد!! دل شکستهاین شد که یک روز ما رفتیم پیش برف ها و یک روز سردددد ولی شاد برای من ایجاد شد. حسابی برف بازی کردمقلب (البته فقط با بابایی و مامان اصلا توی برف نیومد!زبان)

اینم عکس های روز برفی از خود راضی(با تشکر از دایی حیدر جون. مامان با بی حواسی دوربین رو بدون شارژ آورده بود و دایی جونقلب لطف کرد و از من عکسهای خوشگل گرفت)

 

 

 

این عکس پایین  رو مامان گرفته ازم!زبان

لپ هام دقیقا مثل هلو سرخ شده بود و دندونای هر بیننده ای برای گاز گازی کردن من تحریک میشدنیشخند

اینم عکس اولین اثر هنری من با خمیر! خجالتخودم میگم آدم برفیه!! زبانشمام بگین آره آدم برفیه!ساکت

راستی حال مامان و نی نی خوبه. قلبما هنوز نمیدونیم نی نی دختره یا پسر. من همچنان اسم دخترونه انتخاب میکنم.خیال باطل دیگه نمیگم اسمش نکیساست! اسم جدید که برای نی نی انتخاب کردم نفس هستش.قلب(اسم های قشنگی انتخاب میکنم ها نه؟چشمک)

اول که همش اصرار داشتم نی نی باید دختر بشه ولی مامان خیلی باهام صحبت کرد و چند تا کتاب برام خوند تا راضی شدم و میگم اگه پسر بشه هم دوستش دارم فرشتهولی باید همه وسایلش رو آبی بخریم!از خود راضی

 

انشالا که دیگه غیبتمون انقدر طولانی نشه. فعلا خداحافظماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راميلا
26 بهمن 90 12:38
اگه شكلات بودي شيرين ترين بودي، اگه عروسك بودي بغلي ترين بودي، اگه ستاره بودي روشن ترين بودي و تا زماني كه دوست مني عزيز تريني . *** HAPPY VALENTAIN ***