آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

بی حوصلگی های مامان

1388/3/4 14:26
نویسنده : مامان پاتمه
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
این روزا مامانی اصلا حال و حوصله نداره!! کاشکی امتحان هاش زودتر تموم میشد تا بازم با من بازی میکرد! تازه مامان جون هم چند روزیه مریض شده!! اون از بابا بزرگ و مامان بزرگ اینم از مامان جون!!! نمیدونم چرا اینقدر همه مریض میشن!! روز جمعه از صبح تا شب تو خونه بودیم شب که شد مامانی گفت بریم خونه خاله یه سر به مامان جون بزنیم. داج علی و خاله لیلا هم اونجابودن. دلم براشون تنگ شده بود خیلی وقت بود ندیده بودمشون.

 

مامانی هر وقت میخواد از من عکس بگیره هی پشت دوربین شکلک در میاره!!Begging تا من بخندم اون شب داج علی گفت چه اصراری داری بخنده؟؟ بچه همه حالت هاش قشنگه!! Yahانقدر من کِف کرده بودم!! ولی میدونستم بیایم خونه دوباره مامانی دوربین به دست جلوی من شکلک در میاره!!


خدا جون همه مریض ها رو شفا بده مامان بزرگ و بابا بزرگ و مامان جون شیرین رو هم شفا بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)