آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

تولد 6 ماهگیم

1388/3/11 11:22
نویسنده : مامان پاتمه
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.Hello

اول همه بهم بگین تولدت مبارک!!!

آخ جوووووون 6 ماهه شدم!!

6 ماهه که خدا منو به مامانی و بابایی هدیه داده!

الان دیگه یه کم زمینی شدم! یه کم به زندگی آدم بزرگا و زمینی ها عادت کردم ولی مامانی میگه تنم هنوز بوی بهشت میده! میگه تو رو فرشته های خدا از تو بهشت واسه ما هدیه آوردند.

 

الان که 6 ماهمه  میتونم

به دو طرف غلط بزنم

دیگه میتونم راحت با دستای کوشمولوم همه چیز رو بگیرمDoggy

یه کوشمولو بدون کمک میشینم

هر کسی اسمم رو صدا میزنه من میفهمم و برمیگردم

تازه یاد گرفتم بای بای میکنم.Hello

هر موقع دلم بخواد سرسری هم میکنم!!

غذا هم هنوز فرنی و حریره میخورم پوره سیب زمینی و پوره هویج هم خوردم

 

9 کیلو وزنمه (بگو ماشالله)!!!   76 سانتیمتر هم قدمه!

 با روروئک هم یاد گرفتم همه جا برم و شیطونی کنم!!

 

چشمتون روز بد نبیه دیروز رفتیم واسکن زدم خیییییییییییییلی دردم اومد انقد جیغ زدم نمیدونم مامانی که انقدر منو دوست داره و همش منو بوس میکنه چرا گذاشت آقاهه بهم واسکن بزنه؟؟ خودشم گریش گرفته بوداااا!!!!

بعدش بابایی باسم یه لباس خوشتل خرید مامان جون هم یه لباس خوشتل باسم خرید.

 

چند وقتی وبلاگ رو آپ نتردیم اینم یه سری عکس از این مدت:

 

اینو تو حیاط خونه عمه مهری گرفتم

 

 

اینجا هم بر لب جوی نشستم دارم گذر عمر رو میبینم!!

 

 

این عکس با لباسی که بابایی جونم خریده

 


 

اینم لباسی که مامان جون خریده

 

 


 

 

اینم یه عسک خوشتل دیگه

 


 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)