آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

توی 21 ماهگیم

1389/6/13 23:08
نویسنده : مامان پاتمه
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. Smiley kabelsalat.gifروز پنج شنبه تبلدم بود718smiley-jonathan.svg

http://hallfamily.fr/bibliotheque/Image/MARINE%20BDAY/happy_birthday_10-728921%20%5B640x480%5D.gif

و حالا من یه دختر 21 ماهه هستم. Face-espiegle.svg

تو بیست و یک ماهگیم

هیچ جای خونه از دستم در امان نیست !

و هیچ موقع خونمون بیشتر از 5 دقیقه مرتب نیست!!Face-devil-grin.svg

تو بیست و یک ماهگیم

یه صندلی کوچولو دارم که هر جا میرم با خودم میبرم و باهاش خیلی کارا می کنم!!Gnome-face-smile-big.svg

تو بیست و یک ماهگیم

دوست دارم هر کاری رو خودم امتحان کنمFace-glasses.svg

تو بیست و یک ماهگیم

بیشتر از هر زمان دیگه ای شیرین و دوست داشتنی شدمSMirC-love.svg

و توی بیست و یک ماهگیم

دائم در حال حرف زدنم!! (کی میگه خانوما زیاد حرف می زنن؟؟SMirC-wink.svg)

اصلا اهل تلوزیون نگاه کردن نیستم! ولی همین طور که سرم به کار خودمه هر چی که توی تلوزیون می شنوم تکرار می کنم! اینجوری اگه مامان و بابا دیالوگی رو نشنون من براشون می گم!! Face-grin-braces.svg

بعضی از آگهی ها رو دوست دارم و با لحن خودش می گم مثلا:  MSI  Gnome-face-cool.svg

بعضی وقتا حرفایی میزنم که مامان  معتقده زیاد تر از سنمه!

مثلا: چگد هبا خونکه!! (چقدر هوا خنکه)Sert - happy smile.svg

مامانی لیمان بابا بر نداریا! بااشه؟؟ (لیوان بابا رو بر نداریا) خیلی حواسم به وسایل خودم و به وسایل مامان و باباس. هیچ کس حق نداره به وسایل دیگری دست بزنه وگرنه با اقدامات جدی من رو به رو میشه!Gnome-face-angry.svg

یه چیز دیگه که مامان یادش رفته تعریف کنه اینه که چند وقت پیش اومدم جلوی مامان و دستم رو گرفتم جلوش و گفتم بیزن گدش! (بزن قدش) و شاهد رویش یک جفت شاخ خوشگل روی سر مامانی بودم!! Smiley green alien whaaa.svgمامان بعد از پیگیری فهمید که حدود یک ماه قبلش مهسا یه بار بهم گفته بزن قدش!Face-grin.svg

راستی انگلیسیم هم کلی قوی تر شده!!

 آی لابیو ددی  (I love you daddy)   و هلو میستر (Hello Mr.)    رو هم یاد گرفتم.SMirC-wtf.svg

پی نبشت: به خاطر تعریف هایی که از قالب کردین ممنون. مامانی کلی ذوق زده شدGnome-face-kiss.svg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)