آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

ماجراهای قبل از خواب

1389/5/26 10:07
نویسنده : مامان پاتمه
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.

نماز روزه هاتون قبول باشه. 

مامانی معتقده که من خیلی بد می خوابم و هر شب بعد از اینکه من خوابیدم به بابا میگه: من غلط بکنم دیگه بچه دار شم!!

ولی به نظر خودم که اصلا این طور نیست!! شما قضابت کنین :

ساعت 11 که میشه مامان چراغ ها رو خاموش می کنه و منو میبره روی تختم   connie_38.gif    و برام یه شیشه شیر خوش ممز میاره. connie_32.gifشیر رو  که خوردم مامانی پشتم رو ماساژ میده تا بخوابم.

جام راحت نیست می گم : تخت مامان بخوابم! و قبل از هر جوابی از طرف مامان می پرم رو تخت اونا!!

کمی شیطونی می کنم و تا مامان میاد دراز بکشه کنارم می گم: پاشو! تخت خودم بخوابم!!

می رم رو تخت خودم و هوس آب می کنم.

 اگه مامان از قبل پیش بینی کنه و برام آب بیاره قبول نیست!! یه کم آب رو مزه می کنم و می گم: گرمه!! آب سرد می خوام

و انقدر نق می زنم تا مامان بره از آشپزخونه آب بیاره.

بعدش می بینم بازم شیر می خوام و مامان میره آشپزخونه برام شیر میاره!

بعد باید یه کم با عروسکام بازی کنم و باهاشون حرف بزنم!

بعدش هوس کتاب خوندن می کنم و با سر و صدای زیاد کتاب می خونم! (مامان باید کنارم بشینه و از جاش جم نخوره!)

بعد باز تشنم میشه و آب می خوام!

بعد تا میام باز تقاضای شیر کنم اخمای مامان میره تو هم و با عصبانیت می گه بخواب دیگه! و من دمر می خوابم و فرمان ماساژ صادر می کنم. همراه با ماساژ میگم : لالا بگو

مامان: لا لا گل پونه سگه اومد در خونه

نونش دادم بدش اومد

خودش رفت و ..

من: نه نگو.  گنجشک لالا بگو 

مامان: لالا لالایی لالا لالایی           لالا لالایی لالا لالایی

گنجشک لالا سنجاب لالا           آمد دوباره مهتا ...

من: نه نگو پیشتی بگو 

مامان: پیش پیش پیش  (همراه با ضربه های ملایم به پشت!!)

بعد باز هوس ماساژ و لالایی می کنم

و این ماجرا ادامه پیدا میکنه تا دهن مامان کف کنه!!!  

بعد دوباره تشنم میشه!!

تا اینکه مامان این شکلی میشه:

و با لحنی که کمی!! عصبانیت توش هست میگه: آویسااااااااا بخواب دیگه خسته ام کردی!! و اینجاست که می بینم اوضاع پسه! و با ترس می گم پیشتی بگو!!!

ساعت تقریبا 1 شده و این بار با پیشتی می خوابم!!

اونم در با مزه ترین و معصومانه ترین حالت ممکن. جوری که عذاب وجدان میاد سراغ مامان که چرا سرم داد زده to_take_umbrage.gifو به خودش قول میده دیگه عصبانی نشه ولی این قول فقط تا فردا ظهر موقع خواب نیمروز من دوام پیدا می کنه!

 

حالا به نظر شما من بد می خوابم؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)