آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

آویسا کوچولو

کمک از نوع آویسایی!! به درس خوندن مامان

1388/10/19 8:54
نویسنده : مامان پاتمه
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای خووبم.

مامانم یه دونه از امتحاناش رو داده. خوب بوده!! بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم 4 تا امتحان پشت سر هم داره و باید خیلییی درس بخونه. منم خیلی کمکش میکنم تا درسش رو بخونه. صبح زود که پا میشه درس بخونه منم پا میشم تا تهنا نباشه و خوابش نبره!!!!

بختی داره درس میخونه انواع و اقسام سر و صداها و شیرین کاری ها رو براش در میارم تا حوصلش سرنره!!!!

اگه بیشتر از 5 دقیقه رو کتاب خیره بشه سعی میکنم یه جوری حواسش رو به خودم جمع کنم تا چشماش درد نگیره!!! برای جلب تردن نظر مامانی هم دست به هر کاری میزنم!!! 246re5!!!!!!

ابل جلوش دو زانو  میشینم  دولا میشم و تو صورتش نگاه میتنم اگه تبجه نترد موهاشو میتشم!! یا انگشت تو چمشش میتنم!! گاهی کتابش رو بر میدارم و فرار میتنم و بعضی بختا هم میرم رو کتابش می ایستم و سرش رو محکم میگیرم تو بللم!!!

خلاصه هر جور ته فکرش رو بکنین بهش کمک میتن تا خوووب درس بخونه!!!

تازگی ها خیلی تو حرف زدن پیشرفت تردم. وقتی یه چیزی رو از دستم قایم میکنند میگم : کو؟    بهدش خودم میگم :دَ َ َ َ!!! (رفت)

به گل اشاره میکنم میگم چیه؟ بهدش خودم میگم: گل http://i31.tinypic.com/vhw3uu.gif

یا بختی صدای در میاد میگم : تیه؟ و خودم جباب می دم : بابا!! 

تااازه جدیدا بهم میگن آویسا رو بلل تن و من اینجوری خودم رو بلل میتنم!!!!

 

بهدش میگن براش لالایی هم بگو بهد خودم رو تکون میدم و میگم آآآآآآآآآآ!!!!

اگه کوچکترین کاری بر خلاف میلم انجام بدن چمش غره میرم!! انقدر همه خوششون میاد همش به من میگن چمش غره برو!!!

یه چیزم که ازم میگیرن با تحکم  میگم:ببه!! ( یهنی بده!!!!)

اینم عسک علوسکی ته مامان جون شیرین از سوریه برام آبردن

اینم یه عسکیه ته مامانی خیلی دوسش داره!!!! نخند!!! (هر کی خندید سوکس بشه!!!!!)با موبایله باسه همین بی کیفیته!!

اینم از فرهنگ لغات آویسایی ته بالاخره مامانی همشو نوشت!!)

فرهنگ لغات آویسایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)