آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

شیرین کاری های من+ خوش اومدی دندون چهارم

1388/9/21 13:21
نویسنده : مامان پاتمه
163 بازدید
اشتراک گذاری

دبا تو را نی. کوتی کوتی کوتی. دا منا لن ممممم دقی دقی دقی!!! الا میدو نا من ته سیر قا  کوکوکو!!!!!

تهجب تردین؟؟؟؟؟  این زبونیه ته من باهاش حرف میزنم!!! باسه یه نی نی کوچولو بخونین میبینین ته میفهمه!!! نیدونم چرا شما آدم بزرگا فک میتنید فخط خودتون حرف میزنید!!! ما آدم کوشمولو ها هم باسه خودمون زبون رسمی داریم!!!!

من  مدتیه که توی خونه دایم به این زبون حرف میزنم و تقریبا فخط وقتی خوابم و یا وقتی شیر میخورم حرف نمیزنم!!! بابایی میگه از اوناست که زبون باز کنه میخواد دایم حرف بزنه!!! از الان دارم تمرین میکنم !! یه تمی هم از زبون آدم بزرگا یاد گرفتم!! مثلا صبح همین ته از خواب بیدار میشم و چمشم می افته به تابم میگم :تا تا اَباچی!!!! ( تاب تاب عباسی)

تو راه رفتن هم تا حد خیلی زیادی پیشرفت تردم! بلی خیییییلی میخورم زمین آخه دلم میخواد زودی بدوم و اون وقته که میافتم  به نظر من یکی از مزایای پوشک  اینه ته نقش ضربه گیر رو داره!! و باعث میشه آدم کمتر دردش بگیره!!! حدودا روزی 100 بار می افتم  ولی پشت کار خوبی دارم و زود پا میشم!!

مامانی هم کلی شعر تاتی تاتی باسم میخونه و تشبیقم میتنه. نمونه اش:

تاتی تاتی تاااتی تاااتی                   بدو پیش مامان فاطی

                                    تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تاتی تاتی قدم رو                           این پا عقب اون جلو

آویسا روی پاهات                           یواش یواش راه برو

                                تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

تاتی تاتی                                      آسته برو دیر نمیشه

مثل تو یک دختر گل                        هر کی داره پیر نمیشه

مامانی و بابایی این روزا انگار دیگه کلا کار و زندگی ندارن همش نشستن و به کارهای من میخندن!! منم هربار باسشون یه شیرین کاری جدید انجام میدم!! امروز صبح گوشی تلفن رو برداشتم و یه شماره گرفتم یه خانومی گوشی رو برداشت!! فوری دادم به مامان دیدم مامانی کلی معذرت خواهی ترد!!!

بهدشم ته باسه مامان اس ام اس اومد زودی گوشی مامان رو بردم باسش. بعد از هر کدوم از این کارا مامانی یه دور منو میچلونه!!!!

دیشب مامان میخواست درس بخونه بابایی باسه اینکه سرگرمم کنه یه تشت آب آبرد و نینا (علوسکم) رو شستیمش!!! خیلی کِف داد آب بازی!!!

بهدش مامانی زود لباسام رو عبض ترد همش یه کوشولو خیس بودا!!!!! و من با تشت بازی تردم!!

این آویسا خانومه ته مثل لاک پشت شده!!!

اینجوری تو تشتش نشستم و کلی بابایی تابم داد!

راستی امروز دندون چهارمم بالاخره اومد بیون!! این یتی خیلی اذیت ترد 2 شب تب تردم و 2 هفته هم هیشی نخوردم تا بالاخره اومد بیرون!!

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)