آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

جشن تبلد یک سالگی

1388/9/12 19:44
نویسنده : مامان پاتمه
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام

تبلدم مبارک شد!!

از همه دوستای ناااز و عزیزم ممنون ته بهم تبریک گفتن تبلدم رو. بووووستون دارم. مخصوصا خاله باران جونم ته برام یه پست ویجه تو ببلاگش گذاشت. مرسی خاله دووست دارم.

 

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

و اما مشروح اخبار!!!

مامانی و بابایی تصمیم نداشتن باسه من جشن مفصل بگیرن باسه خودشونم سه چهارتا دلیل داشتن ته من فخط یکیش رو متبجه شدم اونم این ته ممتنه آویسا گریه زاری کنه و بهش بد بگذره آخه من دوس دارم همیشه به مامانی بچبسم و اگه مامانی بخواد به مهمونا برسه من گریه میکنم!!!

بلی اونا نمیدونستن ته همه منو خییییییییلی دوووس دارن و یادشون به تبلد منه و میخوان بیان بهم تبریک بگن. باسه همین همه زنگ زده بودن به مامان جون و مامان بزرگ و گفته بودن ماااا میایم تبلد آویسا جووون. اینه ته همشون ما رو کلی شرمنده تردن و زحمت تشیدن از همه تشکر میکنیم.

صبح یازدهم من ساهت 9 و نیم از خواب پا شدم همون ساهتی ته پارسال دینا اومدم.مامانی و بابایی شب قبل باسم کلی تزیین ترده بودن. اینم عسکش. قشنده؟

مامان جون شیرین هم اومده بود کمک مامانم آخه مگه من میذارم ته مامانی بتونه تهنایی کاری بکنه؟؟؟ خلاصه دوتایی یه کم سالاد البیه درس تردن و خلاصه بقیش رو مُصَبَر ببینین:

این عسک سالادو جله:

اینم میبه و شوخولات!!!

اینم عسک کیکمون. مامان و بابا برام یه علوسک خوشتل سفارش داده بودن ولی بهدا این کیک شوخولات رو برامون آماده ترده بودن و تو عمل انجام شده قرار گرفتیم و حرص خوردن های مامانی هیش فایده‌ای نداشت!!!!

اینم عسک یه کارت پستال قشنده ته مامانی برام تو اینترنت سفارش داد یه سایته باحاله ته چاپ عکس آنلاینه با کلی امکانات جالب و بهترین موردش قیمتای خوب و تحویل زووود هستش به عضو شدنش می ارزه اگه دوست دارین عضو بشین اینجا کلیک کنین.

کلی هم کادوهای خوشتل گرفتم که این عسک همش:

اینم من و پسمل دایی ها و پسمل عمو جون:

این کادوی مامان جون و خاله جونه:

این لباسهام کادوی مامان و بابا:

اینم کادوی خوشتل داج علی ته یه میز آرایش هستش و من خیییلی دووسش دارم. داج علی اینا 5شنبه اومدن آخه 4 شنبه کار داشتن نشد بیان.

من و هاتف در حال باز کردن کادو (دارم میمیرم از فضولی!!!!)

 

 

اینم چند تا عسک خوشتل از آویسا

 

 

مامانی میخواست عسک تک تک کادوها رو بذاره بلی خییلی زیاد میشد و پست زیادی سنگین میشد. یه تشکر از همه عمه ها، عموها، داییها، خاله جون و مامان جونا و آقا جونا دووووووستون دارم.

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)