آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

اولین قدم ها

1388/8/29 8:44
نویسنده : مامان پاتمه
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها جون.

glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resourceدیشب اتفاخ مهمی تو زندگی من افتاد. من ۵ تا قدم راه رفتم. مامانی داشت از ذوخ خود کشی میترد!!! داد میزد حمییییییییییید حمییییییییییییید داره راه میره!! بابایی هم زودی پرید رو دوربین و از اولین قدمهای من فیلم گرفت.

 

یه تم دیده مونده یک ساله بشم و تم تم دارم به استقلال میرسم!!!

دیروز مامان جون میگفت هادی پسر دایی حمید هم داره تم تم راه میافته اون همش ۹ ماهشه بلی معلومه خیلی زبله.

فهلا فخط اومدیم این خبر مهم رو بدیم عسک نداریم!!!

راستی ۴ شنبه هم از صبح خونه دایی مرتضی بودیم. کلی با زهرا جون بازی تردیم. مامانی یه کم فیلم گرفت بلی  عسک نداریم ته براتون بذاریم!!

 glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
25 اردیبهشت 90 10:01
آفرین به آویسا جون راستی عکسا باز نشد