آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

11 ماهگی

1388/8/11 8:03
نویسنده : مامان پاتمه
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم.

امروز دوشنبه 11 آبان هستش و من توی این روز 11 ماهه میشم! تاااازه باباییم کلی ذوخیده ته مثل روزی ته دینا اومدم تبلد 11 ماهگیم هم دوشنبه است!!!

زمان خییییلی زود میگذره!! 11 ماه از روزی ته آویسا کوشمولوی فسقلی رو از بیمارستان آوردند خونه میگذره!!  چند ماه ابلش مامانی همش نگران بود!! من تکون میخوردم میترسید!!!! یه تم زرد شدم بیا و ببین ته چه گریه ای میترد!!! اگه یه کوشمولو گلاب به روتون شیری ته زیاد خورده بودم رو بر میگردوندم یه ساعت گریه میترد!!! خدا رو شکر ته این 11 ماه به سلامتی و خوبی گذشته و فقط 30 روز دیگه تا تبلد یک سالگیم مونده.

من کارای جدید زیاد یاد گرفتم! مامانی به مخش فشار میاره تا همشو یادش بیاد!!

کاربرد خیلی از وسایل رو درک میکنم و مامان و بابا کلی تهجب میکنن و ذوق زده میشن بختی میبینن ته مثلا من فرق کنتلُل تلبزیون رو با تفلن تشخیص میدم!! (یتی نیست بهشون بگه بابا نی نی هستیم بلی خنگول ته نیستیم آخه!!!) آآآره هر جا تفلن(از نوع ثابت و همراه) ببینیم فورا روی گوش مبارکم میذارم و به زبون آدم کوشمولوها حرف میزنم!!! (البته به استثنای تلفن های سیم دار!!! ته با دیدن سیم پیچ پیچیش ذوخ زده میشم و ترجیح میدیم به جای مکالمه تفلنی با سیمش بازی کنم!!!!)

انواع کنتلل ها رو به سمت تلبزیون نشونه میرم!!! من عااااااااااشخ تبلیغ مای بیبی هستم!! همون ته نی نی کوشمولوها قر میدن و شعر میخونن آخزش هم به زبون نی نی ها میگه جدیده!!!! منم باهاشون میخونم ذوخ میتنم و دس دسی میتنم!!

دیده خوختار و مداد ته میبینم فوری دنبال کاغذش میگردم!! البته اگه خیلی روون نباشه نمیتونم بنویسم!!! و جالبه ته برای گرفتن بیشتر چیزها از دست چپ استفاده میتنم شاید چپ دست باشم!!!

بختی مامانی میگه آویسا آواز بخون دستم رو میذارم رو گوشم و آواز میخونم!!

بختی میدونم به یه چیزی نباید دست بزنم مثل مامانی ته انگشت اشارش رو تکون میده و میگه نه   نه!! منم انگشتم رو تکون میدم ولی بهدش میرم و به اون چیز دست هم میزنم!!!!

کلمه جدید که به یاد گرفت مِ مِ هستش که یهنی می می!!

مامانی فهمیده ته من دوربین ببینم دیگه هیخشودوم ار کارایی ته بلدم انجام نمیدم!(خودتون بی جنبه اید!!!!)  باسه همین این بار به خودش زحمت نداد ته از من حین انجام کارای مذکور عسک بگیره!

به جاش این عسکای خوشتل رو میذارم باسه همه دوستای خووووبم.

انجا میخواستم برم خونه عمه جونم موهاموآب شونه کردم!!!

مات و مبهوتم!!

دالیییییییی!!

دیروز با مامان رفتیم خونه یکی از دوستای دوره دبیرستانش  ته قراره تا چند بخت دیگه نی نی بیاره. سیمسونی نی نی خیلی ناااز بود اینم منم تو کریر نی نی. از کریر خوشم نمیاد خوب شد بزرگ شدم و دیگه از دستش راحت شدما!!!

راستی داشت یادم میرفت بگم!!! امان از این آفلولازای خوکی!!! این دیگه چه جور بیماریه؟ مامانی داره از ترس این ته خدای نترده مریض بشم میمیره!! چند روزی هست یه کوشمولو آبدیزش بینی دارم!! بلی مامان میترسه منو ببره دکتر میگه اونجا انواع مریض ها میان تازه بدتر مریض میشی!! بلی چمشتون روز بد نبینه ما یه کوشمولو بینی ته بیشتر نداریم ته!!! از بس مامانی با دمسال بینیمو پاک کرده بینیم درد میکنه و قمرز شده!! تازه مامانی خیلی مواظبه و یواش پاک میتنه به سفارش عمو اکبر هم بیشتر با پنبه پاک میکنه بینیمو ولی آخه منم حساااااااااس!!!

پی وشت: مامانی حالش زیاد خوب نیست!! همه اخسون هاش!!! درد میکنه!! صبح دیگه اکشش داشت در میومد!! من ته کاریش ندارم فقط از شب تا صبح بهش چبسیدم و می می میخوام از صبح تا شبم بهش چبسیدم و میخوام بللم تنه! آخه به نظر شما تصقیر منه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)