آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

آش دندون

1388/7/7 9:02
نویسنده : مامان پاتمه
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

ابل از همه یه معذرت خواهی از دوستای خوبم که بهمون سر میزنن بلی صفحه ی ما خوب باز نمیشه و عسکا رو ندیده بودن.  مامانی تصمیم داره به خاطر احترام به شما و وقتتون دیده از این شلکک ها نذاره. تازه تو فکره یه قالب سبک هم بسازه تا دیده مشکل دیر باز شدن حل بشه. ببشخیییییییید.

انخدرام ته فکر میتردم این دندون مزیت نداشت!!!!

حالا دیده مامانی هر روز صبح میاد دهن منو به زور بررسی میکنه میگه بذار ببینم دندونت بزرگ شده!!!! تازه خیلی آدمای دیده هم میخوان ببینن دندونم رو!!!

قطره های بد ممز آهن و مولتی که میخوردم حالا دیده بدتر هم شده!! بهد ار قرطه مامان با گاز استلیل دهنم رو تمیز میکنه من اصلا خوشم نمیاد

مامانی هر روز میگه الهی دور دندونات بگردم!!! عجب!!! مده دندون من میدونه؟ میخواد دورش بگرده؟؟؟

اگرم گاز بگیرم که خودم ضرر میکنم چون اون بخت دیده خبری از شیر نیست!!!

حالا همه اینا رو گفتم بلی مامانی دیروز باسم آش دندون پخت!! خیلی خوش گذشت جای همتون خالی(مخصوصا داج علی و خاله لیلاو هاتف جون) البته مهمونی نگرفتن فقط مامانی با کمک مامان بزرگ و مامان جون باسم آش پخت.

اینم عسکاش:

 

 

بالاخره من آش خوردم!! خیییلی دوس داشتم خوش ممز بود. قشق رو انداختم کنار و با دست خوردم!!!

این عسک رو هم خاله هلیا جون تو پست قبلی باسم گذاشته بود. دستت درد نکنه خاله دووووست دارم.

پی نوشت: پریسا جون هم قبول شد. بهش تبریک میگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)