آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

آویسا کوچولو

پیک نیک

1388/4/20 8:29
نویسنده : مامان پاتمه
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

اول از همه از خاله هاله جونم Flowerتشکر کنم که همش میاد و به ما سر میزنه. منم با اجازه وبلاگ ارشیا گلی رو لینک تردم!

دیروز با همه فامیل های بابایی (عمه ها و عموها و ...) رفتیم پیک نیک!. یه جایی بود که مال آقای جوادی بود!! عصرش هم آش پختن . عمو اکبر که خیلی مهربونه به مامانی گفت یه تم آش به بچه بده!  ولی مامانی گفت نهههههههه!!! آش نمیخواد!!

تازشم حرف وبلاگ منم زدن و مهتاب و مهشاد و ویدا  هی زوق تردن گفتن آدرسشو بده ما بریم ببینیم!! اگه اومدن تا وبلاگم رو بخونن یه سلام مخصوص به همشون! Hello پریسا جون هم که انگار خیلی وقته میاد و خاطرات منو میخونه ولی تا حالا باسم نظر نذاشته!!

مامانی زیاد اونجا عسک از من نگرفت!! آخه همون صبح لباسم رو آب هویج ریختم و تثیف تردم !!! این یه دونه عسک رو با سبا گرفتم. سبا جون دخمل فریبا است که خیلی کوشمولو هستش و هنوز مثل من بزرگ نشده!! سبا کوشمولو خیلی گریه میکنه! من میفهمیدم چرا ولی چون هنوز زبون آدم بزرگا رو بلد نیستم نمیتونستم به مامانش بگم که سبا جون چشه!!!!

ولی من یه تم زبون آدم بزرگا رو یاد گرفتم مثلا ( ماما، بابا، دد  و نه ) رو میگم اگه زبونشون رو قشنگ یاد گرفتم به مامان سبا  میگم چرا گریه میکنه!!  

 

 

...........................................

پی نوشت: بعضیا به مامانی ایراد گرفتن که چرا سبا رو با سین نوشته. باسه همین مامانی میخواد توضیح بده این سبا با سین هستش و با  صبا فرق داره

سبا یعنی: سوره‌ی سی و چهارم از قرآن کریم؛ 2) نام شهر بلقیس؛ 3) مملکتی باستان در جنوب جزیره العرب در هزاره‌ی اول پیش از میلاد 2- (در عبری) انسان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)