آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آویسا کوچولو

صرفا جهت اعلام وجود

1391/10/29 10:16
نویسنده : مامان پاتمه
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمبغل

ما هستیم!! حالمون هم خدا رو شکر خوبهلبخند

بابا حاجی رفته بودن واسه عمل قلباسترس

مامانم دست و دلش به هیچ کاری نمیرفت!استرس

الان خدا رو شکر باباحاجی خیلی خوبن خیال باطلمنتقل شدن به بخش ولی باید چند روز دیگه بیمارستان بمونن.ناراحت مامان امروز رفت باباییشو دید و الان یه کم خیالش راحت شده.چشمک

دعا یادتون نره لطفا.قلب

 

یه چند تا مطلب مامانی یادش اومده بنویسه!!!!!نیشخند

چند تا کلمه هست که من هنوز اشتباه تلفظ میکنم!! خجالت

چند شب پیش ماشین رو به روی یه عکاسی پارک شده بود من زل زده بودم به شیشه عکاسی روش عکس یه دوربین بود که لنز دوربین رو مستطیل کشیده بودند!! من به مامان گفتم این عکس دوربینه؟

-بله عزیزم

- چرا جلوش مستطیله؟ من تا حالا دوربین های مُفتلخی دیدم ولی این شکلی تا حالا ندیده بودم!!!متفکر

خنده

 

یا چند روز پیش گفتم: مامان این چه غذاییه پزیدی؟ابرو

- استامبولی عزیزماز خود راضی

- این چه جور استامبولیه؟ پس سیب زنینی ش کو؟؟ابرو

نیشخند

 

موقع دیدن کارتون: کاش منم یه مَردبون خیلی بزرگ داشتم تا باهاش میرفتم روی پشت بوم!!خیال باطل

 

و البته همچنان به پنگوئن میگم پنگونک!!!! نیشخند مامان میگه احتمالا تا همیشه میگم پنگونک!!! آخه خداییش پنگونک خوشگل تر از پنگوئن نیست؟؟زبان

دیشب هم طی آخرین ضد حالی که به مامان زدم در جواب اینکه بهم گفت: آویسا جون درست رفتار کنبازنده

گفتم: بی خیال بابااااااااااا!!!!نیشخندخنده

 

 

خوب اینم یه پست بدون عکس صرفا جهت اعلام وجود!!چشمک

 

 

 

و اما  در آخر ماجراهای مامان و وبلاگ های رمز دار!!!آخ

این مامانه ما حافظه اش برای حفظ کردن رمز وبلاگ های دوستان خیلی ضعیفه!!ناراحت مخصوصا رمز های عددی!!گریه یه مدت توی یه فایل رمز ها رو ذخیره کرده بود که به علت خرابی ویندوز فایله پریدنگران بعد رمز ها رو تو یه دفتر یادداشت کرد که اونم توسط من نیشخندگم و گور شده!!آخ  الانم ویندوز عوض کردیم و از فایرفاکس هم کاری ساخته نیست!!!گریه

و خلاصه اینکه اگه دیدین مامان من چند روزه نمیاد به و بهتون سر نمیزنه خجالتدلیلش اینه که رمز شما رو یادش رفته!!خجالت و البته روش نمیشه برای هزارمین بار بگه بهش رمز بدین!!!خجالتخجالت پس خیلی خوب میشه اگه لطف کنین و خودتون بیاین رمز رو براش دوباره بفرستین!!!خجالتزبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)