آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

آویسا کوچولو

خداحافظ پاییز 91

1391/9/28 8:11
نویسنده : مامان پاتمه
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم Hello

ببخشید اگه دیروز با اون پستمون ناراحتتون کردیم. ناراحتولی باید قبول کنیم که تو نزدیکی ما کسایی هستند که دارند هر شب و روزشون رو با رنج طی میکننددل شکسته و اگه بتونیم نباید کمکمون رو ازشون دریغ کنیم.ناراحت

خوب بگذریم.لبخند

میبینم که مامانم اینجا خیلی طرفدار داره!!! و خیلی استقبال شد از اینکه من همیشه با حرف هام بهش ضد حال میزنم!!    واسه همین یه نمونه دیگه اش رو براتون تعریف میکنم!!

چند روز پیش مامان در مورد موضوعی منو دعوا کرد! یه کم که برام حرف زد بعدش من گفتم: چقدردعوام میکنی؟؟!! 
مامان انگار اخلاق خوبت هم با موهای بلندت بود از وقتی موهاتو کوتاه کردی خیلی غرغرو شدی!!! 

شکلک نمیذارم و تصور قیافه مامان در اون لحظه رو به خودتون واگذار میکنم!!!81872_ghayem.gif

 

موضوع دیگه ای که این روزها مامانم رو به شدت کلافه کرده علاقه و شاید حتی بشه گفت اعتیاد من به شبکه پرشین تونه!!!آخ از مهد که میام با خواهش تمنا میخوام همراه با کارتون غذا بخورم و این موضوع همین جور ساعت ها ادامه داره!! 81872_ghayem.gif

مامان خیلی نگرانه! نگرانمیشه راهنماییش کنین؟؟ به نظرتون بچه ها چند ساعت در روز مجاز به دیدنه تلوزیون هستند؟؟ بچه های شما هم اینجورین؟

از یه طرف چون ضعف بینایی تو خانواده مامان ارثی هستش به شدت نگران چشمهای منه!!! یولشما راه حلی به نظرتون نمیرسه؟نگران

اینم یه عکس در حال دیدن تام و جری نگاه کنین چه جوری با دیدن صحنه هایی که هزار بار دیدم از ته دلم میخندم!!! خنده

 

 

627619_27yd4b5.gif

راستی من کلی به مامان اصرار کردم و گفتم عکس تولدم رو بفرسته برای پرشین تون و اونم فرستاد. اگر کسی توی زیرنویسهایی که عکسهای اون هفته اعلام میشه اسم من رو دید خواهش میکنیم حتما بهمون خبر بدین.قلب

پاییز پارسال رفتیم پارک . کلی عکس پاییزی گرفتیم امسال به خاطر آوش و هوای فوق العاده سرد! ما پاییز رو آوردیم خونمون!!

اینم چند تا عکس پاییزی در واپسین روزهای پاییز 91:

(لباسی که تو این عکسا تنمه همون هدیه خاله فهیمه است که گفته بودممژه مرسی خاله جونمممقلبماچ)

 

 

 


اینم یه عکس سنتی خونه مامان جون شیرین بریم به استقبال یلدا!

(این تشک و پشتی سنتی رو مامان جون خودشون درست کردن از خود راضیو ایده عکس هم ماله مامان جونمهقلبقلب)

بغلدوستتون داریم یلدا خوش بگذره دوستای خوبمبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)