آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

بدون عنوان

1388/2/8 10:30
نویسنده : مامان پاتمه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

مهسا جون مرسی که اومدی باسَم نظر دادی. منم تو رو خیلی دوس دارم! همش باسه تو میخندم تا بدونی بیشتر از همه دوست دارم!! خیلی دلم میخواد همش بیام خونتون ولی مامانی منو نمیاره!!

دیروز  با مامانی و بابایی سوار ماشین شدیم. من از ماشین خیلی خوشم میاد خیلی کِف میده توش لالا کنی! لالاکردم یه هو یه نفر دست گذاشت رو صورتم چشمامو که باز کردم دیدم یه آقاهه با لباس سفید یه ذره بین گرفته دستش و به من نگاه میکنه!!!

درسته که من آویسا کوشمولو هستم ولی دیگه نه اِنقدر که باسه دیدنم ذره بین بردارند. آقاهه داشت به مامانی میگفت صورتش خیلی بهتره!! آهاااااااا یادم اومد این همون آقاییه که مامانم میگفت آقای دکتر!! باسه صورتم پماد داد تا نخاره!! آره صورتم خیلی بهتره کمتر میخاره!

آقای دکتر گفت: این بچه چون خوشگله همه میخوان ببوسنش واسه صورتش بده بگید هیشکی بوسش نکنه حتی به صورتش دست هم نزنند!

 خوب پس من چه جوری ارتباط عاطفی داشته باشم با بقیه؟؟

 بعدش که اومدیم بیرون رفتیم خونه مهسا جون اینا! شبش رفتیم خونه عمو علیرضا!عمو خیلی مهربونه منو بغل کرد و کلی راه برد مثل مامانی نگفت بغلی میشی بغلت نمیکنم!!

خسته بودم انقدر گریه زاری کردم تا زودی اومدیم خونمون و خوابیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)