آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

شمارش معکوس چهارسالگی

1391/8/13 17:19
نویسنده : مامان پاتمه
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم. بغلخوبین؟قلب

عید غدیر رو با یک روز تاخیر به شما تبریک میگم.هورا

دیروز که عید بود صبح همین که بیدار شدم پرسیدم: مامان امروز میرم مهد؟از خود راضی

- نه عزیزم نمیری!

-چراااااااااااااااااا؟؟ناراحتناراحت

-چون امروز عیده و مهد تعطیلهماچ

یک ساعت بعدش اومدم میگم : مامان اگه امروز عیده چرا هفت سین درست نکردین و به من عیدی هم ندادین!!؟؟متفکر

مامان خنده اش گرفتخنده بابایی مهربونمقلب میخواست بهم پول عیدی بده ولی من نگرفتم و گفتم اسباب بازی عیدی میخوام!!! گریه

و امما 11 آبان که ماهگرد تولدم بود من 3 سال و 11 ماهه شدم از خود راضییعنی فقط یک ماه تا چهارسالگی من مونده و دیگه شمارش معکوس شروع شده! تشویق

اینم من و کیکی که مامان پخت الته من این کیک هویج و گردو رو دوست نداشتمسبز به خاطر طعم دارچین!!سبز ولی مامان و بابا خوردند و کلی هم به به و چه چه کردند!!قهر

 

اینم دو تا عکس از رابطه خوووب و زیبای من و آوش! قلبآوش انقدر دوستم داره و واسم میخنده.بغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)