آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آویسا کوچولو

روز کودک؟؟؟؟ کی؟؟؟ کجا؟؟؟

1391/7/22 13:29
نویسنده : مامان پاتمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیااا

روز کودک اومد و رفت و وبلاگ ما خبری نشد ها!!!! افسوس

چند بار شده تا حالا وقتی مامان خیلی گرفتاره میگم کاش ما نی نی کوچولو نداشتیم!زبان

ولی زود پشیمون میشم! ناراحت

آوش رو فشارش میدم و براش شعر میخونم! قلبهمین دیروز واسش خودم:

آوش کوچولو وروجک

غنچه ناز و کوچک!قلب

واسه همین به مامان دعوا نمیکنم که این ماه اصلا ماهگرد تولدم رو یادش نبود!!!لبخند

و دعوا هم نمیکنم که روز کودک برام آپ نکرد! لبخند

بزرگواریم دیگه!!! چه کنیم!نیشخندزبان

به جاش توی مهد برامون جشن گرفتن.هورا یا به قول من برامون عید گرفتن! کلی بهم خوش گذشت و به همه بچه ها یه هدیه دادن.هورا من خیلی خوشحال بودم و واسه اینکه مامان رو تو خوشحالیم سهیم کنم کادوم رو اونجا باز نکردم آوردم خونه تا با مامانی باز کنیم.تشویق

اینم عکس های من توی روز کودک:

 


چند روز پیش توی مهد جلسه مشاوره برای مامان ها بود. یه برگه بهمون دادن که روش نوشته بود راس ساعت 3 مامان ها بدون بچه ها برن مهد. مامان میگه اولا که خیلی از مامان ها تازه ساعت 4 میومدن!!!تعجب و تازه چند نفر هم بچه ها رو همراه برده بودن!!! تعجبآخه این یعنی چییییی؟؟؟آخ

بی خیال!!خنثی

مامان میگه اونجا که مامان ها مشکلاتی که با بچه هاشون دارن رو مطرح میکردن تااازه  فهمیده چه جواهری توی خونه داره!!از خود راضی جواهری در قصر رو یادتونه؟نیشخند یانگوم؟نیشخند من آویساشونم!!!خندهزبان

آره دیگه بعدش هم خاله کلی ازم تعریف کرده و به مامان گفته آویسا خیلی دختر خوب و باهوش و حرف گوش کنیه از خود راضیو خلاصه مامانم رو ابرا قدم میذاشت و اومد خونه!!!مژه

اینم عکس من و ممد که جلوی در منتظر سرویس مهد هستیم.  عینک

 

و مامان میگه عاشق حس مادرانه ایه که توی این عکس موج میزنه:قلب

 

دیروز مامان و بابا داشتن با هم صحبت میکردن بابایی گفت یه روز آویسا عروس میشه و میرهناراحت

مامانم گفت من خیلی دلم میگیرهناراحت

بابا هم گفت آره منم غصه میخورم!ناراحت

منم گفتم: من به شوهرم میگم یه خونه نزدیک مامانم اینا بخر!!!از خود راضی

خنده

وقتی آویسا نی نی میشود!!!خجالت

اینم عکس بازی دبرنا که به بهانه روز کودک برام خریدن. 3 تایی با مامان و بابا بازی میکنیم خیلی کیف داره. هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)