آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آویسا کوچولو

نی نی توی راهه!!

1391/3/28 11:48
نویسنده : مامان پاتمه
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام.

در راستای پستی که حذف شد: مامان باز هم از وبلاگ من برای ارتباط با دوستاش استفاده کرد و یه پست گذاشت. شما هم که حسابی با تعریف هاتون بهش انرژی مثبت دادین و کلی خوشحالش کردین. این وسط چند تا از دوستای خوب درخواست رمز کرده بودن که متاسفانه مامان خیلی دیر نظرات رو دید و الانم دیگه چون معلوم نیست سری بعد کی بیاد سراغ وبلاگم پست قبلی حذف شد. خجالتاز دستمون دلگیر نشین. دوستتون داریمقلب به نظر من که همچین آش دهن سوزی هم نبود اون پسته!!زبان

مامانم دیروز رفته پیش دکتر و برای 5 تیر ماه نوبت سزارین براش زدن.dance3.gif من زیاد از تاریخ و اینا سر در نمیارم همین قدر میدونم که دیگه چیز نمونده انتظارمون سر بیاد و داداش کوچولو بیاد پیشمون. انتظار هم سخته ها!! من هر از چند گاهی یه متر میاوردم و دور شکم مامان رو با متر اندازه میزدم و بعد میگفتم خوبه مامان دلت حسابی چاق شده چطوره بریم نی نی رو در بیاریم!!!

این روزها بیشتر کارهای مربوط به من و البته خیلی از وظایف مامان به بابایی محول شده و بابای مهربونم کلی زحمت میکشه. واسه همین میخوام بهش بگم:

بابایی جونم انقدرر دوستت دارم

 

نه!! ....

انقدر ....


حال و احوال مامان این روزها : **** **** **** **** شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے ****

 

و احوالات بابایی این روزها :شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے **** **** ****

 

و اما اینم دو تا از عکس از من و آرسام جون روز جمعه خونه مامان جون شیرین که من داشتم به مامانم اثبات میکردم بچه داری بلدم و کمکش میدم!


 

اینم یه شیرین زبونی که تا یادمون نرفته ثبتش میکنیم:

چند شب پیش به مامانم گفتم: مامان چطوره برم با بابایی بازی کنم؟از خود راضی

مامان :  فکر خوبیه عزیزم برومژه

- باشه اما بهش نگو میخوام سورپرایزش کنم!! عینک

مامان :

اینم عکس های حسن ختام این پست


 

مامان نوشت:

دوستای خوبم از همراهی همتون تو این مدتی که با هم دوست بودیم خیلی ممنونم. بغلخودتون میدونین که تو دنیای مجازی هم آدم خیلی به دوستاش دل میبنده و دوری براش سخته. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز الان که این پست رو مینویسم.... دیگه معلوم نیست دفعه بعد کی بیام پیشتون.

نگرانم ولی امیدم به خداست.خیال باطل

این روزها زیاد دلم درد میگیره و خودم حس میکنم شاید تا 5 تیر هم طول نکشه!نگران به هر حال از بابای آویسا خواهش میکنم به محض اینکه نی نی دنیا اومد بیاد و اینجا خبرش رو بنویسه.از خود راضی تو رو خدا برام دعا کنین و حلالم کنین. قول میدم به یاد همه دوستای گلم باشم و برای همه دعا میکنم. قلب

به قول ندا! دوستتون دارم با همون قلب خوشگلقلب


بعدا نوشت: 

راستی یه چیزی یادم رفت بگم!!زبان ما یه کامنت از مجله شهرزاد دریافت کردیم که گفته ما به عنوان یکی از 20 وبلاگ برتر توی جشنوارشون انتخاب شدیم و از ما دعوت کردن توی مراسم انتخاب 10 وبلاگ برتر تر!! شرکت کنیم!! متفکر

ما اصلا نمیدونیم جریان چیه!! توی سایت مجله هم چیزی ندیدیم و صد البته ما نمیتونیم توی مراسم شرکت کنیم!! چرا آیا؟ نیشخند

کسی اگه خبری داره به ما هم بگه! و اگه مراسم رفتین بیین خبرمون کنین که ما بالاخره چندم شدیم!خیال باطل

 

و آما یه چیز مهم که تاالان خیلی پرسیده شده و من همش از جواب طفره رفتم!! زباناسم گل پسریه! راستش اسمش از حدودای 4 ماهگی مشخص بود ولی بنا به دلایلی اعلام نشد و انشالله بعد از تولد پسری همراه با آدرس وبلاگش رو نمایی میشهاز خود راضیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mAhyA
7 تیر 91 21:29
سلام مامان فاطمه جون... خیلییییییی خیلییییییییییییییی زیاد تبریک میگم و خوشحالم. عکس گل کوچولوی تازه شکفتتونو دیدم. ولی ویندوزم یه مشکلی داره که نمیتونم در پرشین بلاگ کامنت بذارم ولیهمون روز که بابای آویسا عکس نی نی کوچولو رو گذاشت اومدم و دیدمش خواستم تبریک بگم نشد اونجا کامنت بذارم اینجا رو هم شانسکی پیدا کردم یه دنیا تبریک و خوشحالی منو خواهرمو پذیرا باشید به آویسای ماهم تبریک میگم امیدوارم زود بتونید بیایید و این کامنت منو بخونید. دوستون دارم
مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 2:12
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید..