آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

تولد 3 سالگیم

1390/9/16 9:09
نویسنده : مامان پاتمه
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمHello

امیدوارم عزاداری های همه شما قبول باشه. من کلی برای همه دوستای خوبم دعا کردم. اینم من قبل از رفتن به عزاداری.

امسال تولدم توی دهه اول محرم بود. بنابراین خبری از مهمونی و جشن و شادی نبود. فقط به خاطر دل کوچولوی من یه تولد خانوادگی گرفتیم.

مامان جون ها و خاله هم زحمت کشیدن و دل من رو شاد کردند.

این تزییناتی که امسال دوباره مامان خودش درست کرده بود. امسال همه جا خرگوش داشتیم.

کیکم:

و اینم ملکه خرگوش ها!!

کلی ذوق کردم و شمع رو 10 باری فوت کردم!

اینم چند تا عکس دیگه:

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

هدیه هام , طلا از طرف مامان بزرگ,یه اسکوتر از طرف مامان جون شیرین , یه لباس و یه پک سی دی خونه مادر بزرگه از طرف خاله و مهسا و یه شنل از طرف دایی حسینقلب و یه قطار باحال از طرف مامان و بابا بود. دست همشون درد نکنه خیلی هدیه هام رو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)