آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

وقتی هیچ چیز عنوان ندارد!!!!!

1390/5/6 10:52
نویسنده : مامان پاتمه
244 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیدونم مامان چشه!!!ناراحت میگه حال و حوصله نداره!!! ناراحتتازه میگه وقت هم نداره!!!

منم گفتم به من چه؟؟؟ به هر حال باید ببلاگ من آپ بشه. منتظرنمیشه که انقدر از دوستای خوبم دور باشم. اینه بهش گفتم بهونه نیار و چند تا عکس خوشمل از من بذار  تا خدای نکرده در دیوار ببلاگمون گرد و خاک نگیره!!از خود راضی

 

این روزا یکی از دلمشغولی های خانمانه!!! ام آرایش کردنه!!!! نیشخندقبل از بیرون رفتن از خونه حتما باید نیم ساعتی جلوی آینه میز آرایشم که داج علی برای تولد یک سالگیم خریده بود بشینم و آرایش کنم!! بعد هم کلی نااز و عشوه جلوی مامان و بابا میام و هی می پرسم خوشگل شدم؟مژه

خدا میدونه چه دلبری میکنم.

 

 

 

چند روز پیش اینجا عسک گرفتیم و من بعد به مامان جون گفتم روی غذای ببعی ها نشستم و عسک گرفتم!!نیشخند

اینم مربوط به چند وقت پیشه که خونه دایی مهدی بودیم با علی و هادی عسک گرفتم.لبخند

 

پی نبشت: با توجه به شناختی که از مامانی دارم به زودی حالش خوب میشه و از این حالت در میاد!چشمک قول میدیم به زودی مثل قبل بیایم بهتون سر بزنیم. ماچبغلدوستای جدیدی که برام کامنت گذاشتین دوستتون دارم به زودی بهتون سر میزنیم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)