آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

آذر زیباترین ماه سال

1389/9/2 8:21
نویسنده : مامان پاتمه
294 بازدید
اشتراک گذاری

وارد آذر ماه که میشیم حال و هوای مامان عوض میشه! هر چی به ۱۱ آذر نزدیک میشیم که دیگه دل تو دلش نیست!!

یادش میاد که ۲ سال پیش از اول آذر روزها رو روی تقویم بزرگی که به دیوار زده بود خط میزد!! هر روز از خواب که بیدار میشد میدویید و با ذوق روی یه روز دیگه خط می کشید!! Happy Danceبعد می شمرد ببینه چند تا باید بخوابه تا من بیام! dance3.gifمن از تو دلش می دیدم و بهش می خندیدم!!! laugh1.gif

خلاصه که آذر برای مامانی و برای خیلی از دوستاش زیباترین ماهه ساله.

       

اول آذر تولد هانیا جونه. هانیا جلو دارمونه و اولین  کوچولوی دو سالمونه

هانیا دوستت داریم تولدت مبارک

بعدش نوبت آنیسای  خوشگلمونه که ۴ آذره

و بعدش امیر علی جوجه طلایی که ۵ آذره

بعد از اون نوبت صبا فندق کوچولومونه که ۷ آذره

نفر بعد آلاله تپلی نااااازه که درست یک روز قبل از من یعنی ۱۰ آذر دنیا اومده

۱۱ آذر من اومدم روی این دنیا

 ۱۹ آذر هم ستایش خوشگلمون اومد پیشمون

و آوا خوشگله که خیلی وقته ازش بیخبریم و دلمون براش تنگ شده ۲۳ آذر به دنیا اومد.

تازه کلی هم دوستای آذری بزرگتر و کوچیکتر از خودم دارم

پرنیان  جون و  ارمیا جون و مبینای خوشگل خاله همدم بزرگترن و ابوالفضل جیگیلی هم کوشمولوتر از منه

تااازه عمه عزت جونم هم ۹ آذر تولدشه

اینه که هممون متفق القولیم که آذر زیباترین ماهه ساله

       

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)