آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

بازگشت مامان بزرگ از سفر

1388/7/23 10:11
نویسنده : مامان پاتمه
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

مامان بزرگم دیروز از  مهشد برگشت. خییییییییییییییلی جاشون توی خونه خالی بود.بختی با مامانی میرفتیم پایین و آقا جون تهنا بود دل من و مامانی  میگرفت. مامان بزرگم خیییلی مهربونه و همش قربون صدقه م میره!

تااازه مامانی فهمید ته وقتی مامان بزرگ نیست دیگه نمیتونه هیش تاری بتنه!! چون دیده تسی نیست مباظب من باشه تا به تارهاش برسه!!!

اینم چند تا عسک قشند از آویسا گلی و معذرت به خاطر پست های بدون عسک قبلی.

تازه از خواب پا شدم لباس  به من مپوشونن و عسک میگیرن!!!

میخوام تلفن بزنم به باباییم!! این لباس ماله عیدمه!! مامان میگه عید تا سر زانوهام بوده.بهدشم هی میگه الهی قربون قدت برم

 

اینم یه خنده قشند صبح گاهی!!!!

دارم با موبال مامانم زنگ میزنم به دوستم!! اده میخواین گوشی رو ببینین باید برین پشت سرم!!!

به مامانی بگین دوربین رو بهم بده!!!

 

چخد این ابساب بازی ها رو میذارن بالا؟؟؟ دستم نمیرسه!!!

 

سر و صد نتن دارم کتاب مبخونم!!!

 

این یتی رو مامانی خیییلی دووس داره!!

من پیرو قضیه‌ی مامان ضایع تنی!!!! بعد از نوشتن پست 10 ماهگی دیده حاضر به کلاغ پر نشدم تا مامانی بتونه عسک بدیره!!! پس مامان رو به خاطر بدقولی ببشخید!

و اما دلیل تنبل و بی حوصله شدن مامانی اینه ته ....

ترم جدید تحصیلیش شروع شده و دوباره روز از نو روزی از نو از همین حالا داره غصه درس و امتحاناش رو میخوره!!! جالبیه قضیه اینجاس ته درس هم نمیخونه هااااااااااااااااااا فقط بی حوصله میشه و حرص میخوره بنابر این عسکای کمی از من میگیره و ببلاگم رو دیر آپ میتنه!!!

مامانیه دیده چه میشه ترد؟!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)