آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

10 ماهگی

1388/7/13 12:11
نویسنده : مامان پاتمه
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پیش نوشت!!!: یه تشکر ویجه از تموم تسایی ته به صورت حضوری، تلفنی،SMS ی !، ایمیلی، آف لاینی و کامنتی!! تبلد مامان رو تبریک گفتن و یه بوس برای همشون!! بین همه تسقیم میشه این یه دونه بوس!!!!!

بههههله یازدهم هم اومد و من 10 ماهه شدم و مامان خانوم یه تبلد ببلاگی خشک و خالی هم باسه ما نگرفت!!! اشال نداره!!! ما دیده بزرگ شدیم و آدم بزرگا رو درک میتنیم!!!

مامان دو روز بود ته خونه مامان جون دستش به درست تردن ترشی بند بود! من ته نمیدونم چه مزه ای میده باسه همین نمیتونم قضابت تنم به این همه دردسر می ارزه یا نه!!!!

اونا ترشی درست میتردن و من و زهرا و علی هم آتیش میسوزوندیم!!! متاسفانه مامانی دستش بند بود و نشد عسک بگیره! بلی صحنه های جالبی پیش میومد.

میدونین این زهرا همش دلش میخواد نی نی های دیگه رو بلَل تنه!! اصلا هم از نی نیه مقابل نمیپرسه ته عسیسم شما میل داری بَلل بشی!! اینه ته یه هو مثلا نشستی زهرا میپره بَلَلت تنه تو هم با سر میری رو زمین!! یکی دو بار ته اینجوری شد دیدم فایده نداره!!! هر چی زهرا میومد طَلفم منم جیخ میزدم و دستم رو تکون میدادم یهنی شوخی ندارم بلَلم تنی میزنم!! اونم ته دید اینجوریه همش علی بیچاره رو بلَل میترد و علی هم جیخ میزد!! دایی مرتضی میگفت علی جان همه پسملا از خداشونه دخمل بلَلشون تُنه!!! خلاصه جای همه خالی خنده دار بود!! (بماند ته مامانی ته دلش ذوق میترد ته من میتونم گلیم خودم رو از آب بتشم بالا!!!)

الان ته ده ماهه شدم تنار میز و دیوار راه میرم و 20-30 ثانیه هم تهنایی وامیستم!

دیده نی نای نای نمیتنم! بختی آهنگ میشنوم فقط دست میزنم!

کلاغ پر بازی بلدم! انگشتم رو میذارم و مامان ته میده   کلاغ .......پر  من میگم دَ!!

مامان قول داده سر فرصت عسک کلاغ پر و ایستادنم رو بدیره و بذاره تو همین پست. بهداً بیاین ببینین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)