آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

آویسا کوچولو

7 ماهگی

1388/4/11 11:55
نویسنده : مامان پاتمه
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام       سلام      سلام

 امروز تولدمه!!  7 ماهه شدم. آخ جون تَم تَم دارم بزرگ میشم!!Hippie  خانوم میشم.Hippie کارای جدید یاد میگیرم.Yah

تازشم دیروز مامانی منو برد درمانگاه!!Yah اولش خیلی ترسیده بودم آخه فک میتردم دوباره میخوان بهم واسکن بزنن ولی نزدن!!

خانومه کلی چیزای جدید به مامانی گفت به من بده!!  عدس، ماش، کدو، پیاز، تخم مرغ، ماست، میوه!!!!!

بعد از درمانگاه رفتیم خونه خاله حمیده.

از وقتی یاد گرفتم سینه خیز برم خیلی احساس استقلال میکنم!!!  خیلی جاها که دوست دارم یواشتی میرم!! این عکس رو مامانی ازم گرفت تو اتاق مهسا جون!!

 

 

 

 

عصرش سه چهارتایی دست به یکی کردن و منو گذاشتن تو یه دیگ و گفتن میخوایم آویسا پزون داشته باشیم!!!

 

0

 

این عسکا هم با تلاه جدیدمه که بابایی جونم خریده باسمHippie

 

     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)