آویساآویسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

آویسا کوچولو

35 ماهگیم مبارک

1390/8/11 12:36
نویسنده : مامان پاتمه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستای خوب و نازم بابت همه تبریک ها ممنون

امروز تولد 35 ماهگیه منه

 

تا 3 ساله شدنم فقط یک ماه مونده.

اینم کیک 35 ماهگی که مامان دیشب برام پخت.

کیک 35 ماهگی

چند روزیه حالم خوش نیست و خیلی سرفه میکنم. امروز مامان منو برد دکتر

همش میگم چه بد که من سرما خوردم! آخه خییییلی هوس شکلات کردم!

کلی حرف برای گفتن داشتم ولی نمیدونم چرا همش یادم رفته!!! شاید به خاطر اینه که توی مطب دکتر خیلی معطل شدیم! انگاری همه بچه ها مریض شدن!

یه کم از این روزام بگم:

مدتیه دائم به مامان میگم باید یه نی نی بیاری! همش میگم من یه داداش کوچولو میخوام! میخوام بغلش کنم!! ولی نمیدونم چرا هر چی میگم مامان اصلا به روی خودش نمیاره!!!

حرف ها با مزه زیاد میزنم ولی موقع نوشتنش که میشه مامان فراموشی میگیره!

یه نمونه:

عروسکم که شکل شیره با محبت بغلش کردم و به مامان گفتم این بچه منه , من مامانشم, از تو دل تو آوردمش بیرون!!!

مامان با خنده گفت: خوب اگه بچه توٍ چرا از دل من آوردیش بیرون.

نه ببین, من دلم خیلی کوچیکه بچه توش جا نمیشه واسه همین از دل تو آوردمش بیرون.

اینم آخرین آثار هنری نقاش کوچولو که باعث ذوق زدگی مامان و بابا شد

خرگوش:

خرگوش

 

و اینم چند تا لاک پشت:

لاک پشت

این عکس هم برای چند روز پیشه که با بابایی رفته بودم محل کارش

محل کار بابا

راستی تو وبلاگ میثمک یه مصاحبه با من به عنوان قهرمان مسابقه با مزه ترین کوشولو ها گذاشتند. که متن مصاحبه رو میتونین توی ادامه مطلب بخونین

 

پفک رو بیشتر از مامانم دوست دارم

 

 بهترین دوستت؟

ثریا دوستمه خیلی دوستش دارم (توضیح مامان : ثریا یه دوست خیالیه و وجود خارجی نداره!)

- از کی بدت میاد؟

از هیشکی!

- دوست داشتی پسر بودی؟

نه . بدم میاد از پسرا! 

- چرا بدت میاد؟

چرا نداره! بدم میاد دیگه!

- کی رو قبلنا از همه بیشتر دوست داشتی و الان ازش متنفری؟
 

چی؟ متنفر چیه؟

- یعنی دوستش نداری. 

هیشکی من همه رو دوست دارم

- دوست داری چه ماشینی داشته باشی؟ 

پجو پرشیا سفید

- اولین پول زیادی که بهت برسه چی کارش میکنی؟ 

بیسکوییت شکلات آب نبات و اینا میخرم.

- دوست داری چه شغلی داشته باشی؟ 

بزرگ شدم هیش کاری نمیخوام بکنم! 

چرا؟ 

ببین، مثلا بابا پول دار باشه مامان پولدار باشه من هیش کاری نکنم

- بیشتر از همه از چی می ترسی؟

از خرس و از هاپو

- پفک رو بیشتر دوست داری یا مامانتو؟! 

پفک رو

- غذای مورد علاقه ات؟ 

چلو مرغ

- کدوم کارتون رو بیشتر از همه دوست داری؟ 

خانم پرودنس 

- دوست داشتی تو کدوم کارتون بازی میکردی؟ 

دوست ندارم برم تو کارتون

- از کدوم یک از این شکلک های توی نظرات بلگفا خوشت میاد؟ چرا ؟

 چون سبزه و خیلی بانمکه 

- ضمن تشکر از شما خانوم کوچولو ، در پایان چه پیامی واسه خواننده های اینجا داری؟

دوست دارم یه شعر بخونم : 

یه بچه خر کشیدم 
اما خوشم نیومد
خواستم که رنگش کنم
هی جفتک و لگد زد
دست کشیدم رو یالش
آروم گرفت و خر شد
آخرش خر کوچولو
یه نی نی گورخر شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رامیلا
16 آبان 90 17:03
____________@@_@__@_____@___________@@@_____@@___@@@@@__________@@@@______@@_@____@@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@@______@_@_________@@@@_______@_______@_________@@@@@_____@_______@__________@@@@@____@______@___________@@@@@@@______@__@@@_________@@@@@_@@@@@@@@________@@______@@@@@@@_______@_______@@@@@@_______@@________@@_____@_____@_________@______@____@_____@_@@_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@____@@@@@@@__@@______@@@@@____@@@@@_____@_________@@@____@@_________@__________@_____@_________@____________________@_________________@_@_____عیدتون مبارک 1000000000000000 بوس برای آویسا جون .
مامان آرینا
24 آبان 90 0:46
نازد به خودش خدا که حيدر دارد / درياي فضائلي مطهر دارد همتاي علي نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عيد غدير خم مبارک باد
مامان علي خوشتيپ
11 آذر 90 9:45
تولدت مبااااااااااااااااااااارك عزيزم
سمانه مامان پارسا جون
11 آذر 90 11:14
تولدت مبارک گلم
خان گوگولي بابا
11 آذر 90 14:57
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! تولدت مبارک به منم سري بزن
مادر
11 آذر 90 15:31
سلام. اول تولد دختر گل مبارک باشه امیدوارم سالهای طولانی با سلامتی و موفقیت زندگی خوبی داشته باشه حتما برای دخترتون اسپند دود کن چون ماشاأ...... خیلی نازه.بی اغراق گفتم نه برای تعارف از مطلبی که در مصاحبه با دخترتون بود خیلی خوشم اومد خیلی جالب بود. روی ماهشو میبوسم
سپیده
11 آذر 90 20:14
الهی من قربونه این دختر کوچولوی ناز برم
مامان رامیلا
24 آذر 90 15:25
کد 134 یادتون نره .
shahab
25 آذر 90 2:35
سلام سلام دیر هست اما مبارکه آویسا جون
مامان رامیلا
29 آذر 90 12:47
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .